În fiecare zi, de când a început campania electorală, am numeroase întâlniri cu orădeni, din diverse categorii sociale sau comunităţi. Ieri am avut ocazia să mă întâlnesc cu câţiva oameni deosebiţi, pe care n-aş fi avut probabil ocazia să-i cunosc dacă nu începeam acest blog. E vorba de bloggerii orădeni, cu care am avut prilejul să discut timp de câteva ceasuri, la solicitarea unora dintre ei.

A fost o surpriză foarte plăcută pentru mine: în primul rând, nu mă aşteptam să vină atât de mulţi (în jur de 20), în al doilea rând am fost impresionat de modul în care abordează problemele Oradiei. Cred că sunt mai mult decât nişte simpli bloggeri, preocupaţi doar de propria lor persoană: sunt oameni cărora le pasă ce se întâmplă în jurul lor, de destinele acestui oraş. M-am convins de acest lucru în timpul discuţiilor cu ei, văzând că sunt la curent cu tot ce se întâmplă, nu doar în plan politic, cât mai ales sub raport civic. Sunt oameni informaţi, pe care politicienii nu-i pot ameţi cu promisiuni. Am simţit că am dat un veritabil examen cu ei – şi nu-mi pare rău, fiindcă am cunoscut nişte oameni cu care e o adevărată plăcere să stai de vorbă.

Le mulţumesc tuturor că au venit la întâlnire şi că mi-au oferit prilejul să-i cunosc personal. Şi vreau să le spun că, indiferent pe cine vor vota, le voi păstra aceeaşi stimă. Le doresc succes şi sper să mai avem ocazia să ne întâlnim!