Biroul Electoral de Circumscripţie Oradea a dat dreptate plângerii pe care PNL a depus-o vineri împotriva PD-L. Aşa cum am arătat, a fost folosită ilegal sigla şi însemnele PNL, precum şi imaginea candidaţilor partidului. Mă bucur că BEM a luat decizia corectă şi am sperat că PD-L o va respecta, aşa cum de altfel o şi anunţase, anterior pronunţării deciziei.

Numai că Groza şi gaşca lui din Primărie nu renunţă. Azi am aflat că, în toiul nopţii, ca hoţii, cei care se pretind „oameni de omenie” au distribuit orădenilor fluturaşi cu conţinut electoral, menit să-i determine să nu mă voteze. Iată cum arată acesta:

 

Campania murdară continuă aşadar. Nu mă deranjează prea mult faptul că din nou îmi este folosită imaginea şi că sunt făcut dictator. Dacă n-ar fi vorba de lucruri serioase, aş zice că e un joc pueril, care nu merită atenţia. Atrag atenţia însă că autorii fluturaşului comit un lucru extrem de grav: îndeamnă cetăţenii să nu meargă la vot! Practic, orădenilor li se cere să nu-şi exercite dreptul de vot, una din componentele definitorii ale democraţiei.

Groza şi ai lui s-au speriat atât de tare de „dictatorul” Bolojan, de „candidatul pedeapsă”, încât au ajuns să le ceară orădenilor să stea acasă. Cu asta ei au demonstrat că nu au nici urmă de respect pentru alegători. Sunt convins că orădenii îi vor sancţiona la votul de duminică.

 

