Etichete

, ,

Ţin să mulţumesc în primul rând tuturor orădenilor care duminică au fost la vot, indiferent de candidatul cu care au votat. Spunea cineva că politicienii proşti sunt trimişi la Bucureşti de către cei care nu se duc la vot. Pentru că, din acest punct de vedere, cea mai proastă soluţie e să nu te duci la vot, le mulţumesc celor care nu au procedat aşa.

Le mulţumesc apoi acelor orădeni – peste un sfert dintre cei care s-au prezentat la urne – care au votat pentru Crin Antonescu şi care şi-au dorit o Românie normală, o Românie a bunului-simţ. Ei sunt astăzi probabil dezamăgiţi că nu vor avea ocazia să voteze în turul al doilea pentru un preşedinte mai bun. Din acest punct de vedere, pot să le înţeleg dezamăgirea, însă mă simt dator să le spun şi lor că varianta neparticipării la vot este cea mai proastă soluţie pentru turul al doilea.

Mi-aduc aminte că în anul 2000 am fost pus şi eu în situaţia să optez: aveam de ales între Ion Iliescu şi Corneliu Vadim Tudor. Am ales varianta răului cel mai mic. Şi astăzi suntem într-o situaţie asemănătoare. Va trebui să alegem un rău mai mic. Va trebui să optăm. Vă îndemn deci să mergeţi şi în turul doi la vot, să votăm pentru Oradea, pentru Bihor – pentru România.

