În cadrul campaniei pentru Oradea curată, pe care am început-o la sfârşitul lunii octombrie, fac vizite în şcolile din oraş în scopul de a avea discuţii cu tinerii despre importanţa menţinerii curăţeniei. Până acum am discutat cu elevi de la liceele Transilvania, Mihai Viteazul, Partenie Cosma şi Onisifor Ghibu şi voi continua aceste vizite în săptămânile viitoare.

Am constatat că, în general, tinerii sunt mai receptivi la acest aspect decât adulţii şi, de multe ori, mai informaţi în privinţa felului în care se face curăţenie în Oradea. Sunt dornici să se implice activ, fiind interesaţi atât de aspectele concrete privind modul în care operatorul de salubritate menţine curăţenia, cât şi de măsurile pe care municipalitatea le ia pentru a avea un oraş mai civilizat.

Ieri am fost la liceul Onisifor Ghibu, şcoala cu cel mai mare număr de elevi din Oradea şi am vorbit aproape o oră cu un grup de elevi din clasele mai mici. Le-am explicat costurile pe care le implică salubritatea şi că, prin menţinerea curăţeniei, putem economisi bani, pe care îi putem folosi pentru a înfrumuseţa oraşul în care trăim.

Vă invit să vizionaţi un fragment din această discuţie, în înregistrarea de mai jos.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Ilie Bolojan la Liceul Onisifor Ghibu„, posted with vodpod
