Etichete

Miercuri am depus jurământul ca primar al Oradiei. Este o formalitate obligatoriu de îndeplinit pentru a-mi putea prelua prerogativele. Am rostit următorul text, cu mâna pe Constituţia României şi pe Biblie: „Jur să respect Constituţia şi legile ţării şi să fac, cu bună-credinţă, tot ceea ce stă în puterile şi priceperea mea pentru binele locuitorilor Municipiului Oradea. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!”

Nu vreau să intru în amănunte, mai multe găsiţi pe site-ul meu, la adresa http://www.iliebolojan.ro/content/view/35/1/. Vreau doar să repet ceea ce am spus şi în cuvântul din cadrul şedinţei de constituire a noului Consiliu local: îi asigur pe orădeni că  jurământul pe care l-am depus nu este unul de formă şi că voi face totul pentru binele lor. Încrederea pe care mi-au arătat-o prin votul lor mă obligă la acest lucru.

