Deşi au trecut zece zile de la aflarea rezultatelor alegerilor, încă nu m-am instalat la conducerea Primăriei Oradea. Spun aceasta întrucât mulţi dintre cei care scriu comentarii aici mi se adresează ca şi cum aş fi deja în deplinătatea atribuţiilor mele. Nu este aşa.

Deşi am primit deja de la Biroul Electoral certificatul care atestă alegerea mea în funcţia de primar al Municipiului Oradea, voi depune jurământul de-abia săptămâna viitoare, în cadrul şedinţei de miercuri, 18 iunie a noului Consiliu Local. După aceasta voi putea prelua oficial atribuţiile mele.

Cred că e o precizare utilă pentru toţi cei care citesc acest blog. Vă rog să ţineţi cont de acest lucru atunci când, din dorinţa de a intra în dialog direct cu mine, îmi cereţi diverse lucruri legate de primărie. Până când nu preiau oficial mandatul, nu am posibilitatea să intervin în mersul lucrurilor.

Totodată, ţin să spun din nou un lucru pe care l-am afirmat anterior: voi continua acest blog, pentru că îl consider util ca modalitate de facilitare a dialogului cu orădenii. Este însă posibil ca, din cauza multiplelor îndatoriri, să nu pot răspunde întotdeauna personal solicitărilor. Nu aveţi de unde şti că blogul meu a fost vizitat în medie de 5-600 de persoane pe zi (a doua zi după alegeri, am avut aproape 2000 de vizitatori), mulţi dintre ei lăsându-mi mesaje. Au fost zile când am primit zeci de comentarii, în plină campanie electorală. Nu pot decât să mă bucur pentru interesul arătat. În acelaşi timp, aceasta înseamnă un volum destul de mare de muncă. Timpul meu fiind limitat, este posibil să fiu nevoit să recurg uneori la serviciile colaboratorilor mei. Împreună cu ei, vom găsi modalitatea adecvată de comunicare, pentru ca dialogul cu orădenii să nu aibă de suferit.

Şi o ultimă precizare: blogul nu este decât o modalitate de dialog, de semnalare a problemelor şi încercarea de a găsi soluţii. El nu poate însă înlocui demersurile oficiale ale cetăţeanului (cereri către primărie, audienţe la primar). Vă rog aşadar să ţineţi cont de acest lucru atunci când îmi scrieţi pe blog.

Vă aştept în continuare!

 

 

