Etichete

, , , ,

După cum ştiţi, partidele politice depun liste cu candidaţii la funcţia de primar, consilieri locali şi judeţeni. 22 aprilie este data limită la care aceste liste trebuie înregistrate la Biroul Electoral. Dacă în ceea ce priveşte candidaţii la funcţia de primar lucrurile sunt cunoscute, în ceea ce-i priveşte pe ceilalţi candidaţi, în aceste zile se discută, se fac şi se desfac înţelegeri şi se aprobă listele de consilieri.

Şi eu vreau să întocmesc, împreună cu colegii mei, o echipă de consilieri cât mai bună. Pe de o parte, să fie oameni care nu au „un trecut glorios”, care acolo unde şi-au desfăşurat activitatea au demonstrat că sunt oameni de bună calitate. Pe de altă parte, să fie oameni care au disponibilitatea de a se implica în politică.

Din păcate, datorită unei imagini proaste pe care noi, cei din politică, am creat-o după ’89, mulţi oameni, care ar avea ceva de spus, preferă să nu se implice. De exemplu, cu toate că domnul Hadrian Borcea este unul dintre cei care mă susţin, nu vrea să devină activ din punct de vedere politic, tocmai din cauza unor rezerve faţă de imaginea pe care clasa politică a dobândit-o de-a lungul anilor.

Când am acceptat să candidez la funcţia de primar, am primit votul de încredere al biroului teritorial al PNL Bihor şi pentru întocmirea echipei de consilieri. După discuţii cu colegii de partid, cu cei care şi-au exprimat intenţia de a candida, cu membrii comitetului de susţinere a candidaturii, voi propune conducerii PNL o echipă de consilieri din care vor face parte următorii:

  • Lucia Varga, preşedinte al PNL Oradea şi actual secretar de stat la Ministerul Mediului – probleme de mediu;
  • Dorel Tifor, profesor de limba română, fost director al Liceului Emanuil Gojdu, liceu pe care şi eu l-am absolvit – învăţământ liceal ;
  • Dan Octavian, director general la Federaţia Patronilor Bihor – probleme legate de mediul de afaceri;
  • Daniel Vulcu, actor – probleme de cultură, teatru;
  • Mihai Manea, actual consilier local, director economic la societatea Perind – probleme de finanţe locale
  • Gheorghe Carp, director la Spitalul Municipal, un om cu care am colaborat bine în ultimii 3 ani – probleme de sănătate;
  • Ioan Felea, prorector al Universităţii din Oradea – învăţământ universitar;
  • Florica Cherecheş, care a condus fondul de creditare Integra – probleme sociale.
  • Ioan Cupşa, avocat, fost preşedinte al PNL Oradea – domeniul juridic;
  • Adriana Lipoveanu, inginer constructor – domeniul urbanism şi infrastructură;

Această echipă urmează să fie completată cu alte propuneri, până la întregirea listei de consilieri liberali.

Sunt oameni pe care îi cunosc – fie membri PNL cu state vechi, fie oameni care până acum au stat departe de lumea politică, cum este Dorel Tifor. Împreună cu ei, după câştigarea alegerilor – şi desigur alături de ceilalţi consilieri locali – sunt convins că vom relansa Oradea. Pe unii probabil că îi cunoaşteţi mai bine, alţii poate că sunt mai puţin cunoscuţi.

Eu am încredere în ei. Sper să vă câştige şi vouă încrederea.

