Regulile casei
Când intri în casa cuiva, spui bună ziua şi îţi scoţi clopul. Eşti invitat să stai la masă, să bei o cafea sau o cană cu vin – şi vorbele încep să curgă. În toiul discuţiei, te mai înfierbânţi uneori, îţi spui părerile cu mai mult aplomb, dar încerci să rămâi în limitele civilităţii.
Aşa e şi pe blogul meu, care tot un fel de casă este. Prin urmare, stimate vizitator, te primesc cu drag, dar te rog să încerci să fii politicos, aşa cum mă strădui şi eu să fiu cu tine. Nu trebuie să fii de acord cu tot ce zic eu, mă poţi contrazice – îţi voi respecta opinia. Dar te rog să nu înjuri, să nu calomniezi şi să nu scuipi pe jos. Eşti în casa mea, unde te-am primit cu sufletul deschis.
Când pleci, nu trânti uşa după tine. Chiar dacă nu ai fost de acord cu mine şi ţi-ai spus opinia răspicat, eu te voi privi nu ca pe un adversar, ci ca pe un om căruia îi datorez respect, fiindcă a fost sincer cu mine.
87 Comments Add your own
Leave a Comment
Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
Bogdan | aprilie 13, 2008 at 1:11 pm
Sa speram ca nu sunt vorbe in vant, ci chiar se va face treaba. Eu va voi vota cu toata increderea, primul meu vot se va adresa dumneavoastra. Sper sa conduceti acest oras bine, fara compromisuri, gen aliante cu UDMR sau favoruri magnatilor.
2.
john | aprilie 16, 2008 at 7:51 am
ok am inteles chiar daca respectivul cuvant nu este o injurie ci efectiv reflecta o stare de fapt a unor persoane pe care le cunoasteti(le mai putem spune lingai),deci oricum ma voi concentra sa compun poezia care va face ocolul judetului in data de 2 iunie succes si scuze oricum stiu ca-mi impartasiti ideile poate exprimarea a fost cam dura
3.
Gabi K2 | aprilie 16, 2008 at 4:31 pm
Buna ziua, domnule viitor primar de Oradea, Ma bucur ca va-ti hotarat sa candidati la postul de primar, sincer pana sa va faceti publica intentia eram ferm hotarat sa nu merg la vot ,neavand pe cine alege.
Faptele dvs vorbesc destul de clar si eu cred ca oamenii voteaza pe cineva care a facut ceva cand a avut ocazia.
Cred ca problemele principale ale orasului sunt :infrastructura, investitiile SERIOASE, care automat atrag multe beneficii.
Cum spunea si Alin, problema aeroportului e una grea, cum credeti ca veti putea dezvolta aeroportul din calitate de primar, stiind ca e in curtea CJ Bihor, cei care nu au facut NIMIC ani de zile. Cred ca stiti foarte bine ca in jurul Oradiei mai toate orasele au investit in aeroporturi AR, CJ, TM si acuma trag foloasele: curse mai multe,trafic mai mare, investitori interesati de oras avand cu ce se deplasa, deci numai beneficii.
Sunt curios ce solutie gasiti ca PRIMAR de Oradea.
Eu va urez mult SUCCES si aveti din partea mea votul!
4.
Attila | aprilie 16, 2008 at 6:48 pm
Succes in alegeri, Domnule Bolojan.
5.
bolojan | aprilie 16, 2008 at 9:58 pm
Va rog sa nu mai puneti comentarii aici si sa tineti cont de faptul ca fiecare postare are propria fereastra de comentarii. Spun asta intrucat am observat ca unele dintre interventii sunt de fapt la alte postari ale mele, dar le-ati pus la aceste reguli din neatentie.
6.
bolojan | aprilie 16, 2008 at 9:59 pm
Nu inchid fereastra de comentarii intrucat comanda de inchidere face sa dispara si comentariile care au fost puse deja aici. Asa ca tineti cont, va rog, de cele spuse mai sus.
7.
bolojan | aprilie 16, 2008 at 10:00 pm
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
sper ca asta v-a atras suficient atentia
8.
anonimul | aprilie 19, 2008 at 9:40 am
domnule Bolojan ati ramas singurul care mai poate sa-i “scuture” pe diletantii si incompetentii din interiorul OTL-RA…. ce se intampla acolo este strigator la cer!!!
9.
anaAyana | aprilie 19, 2008 at 6:41 pm
Interesante reguli, din păcate casele virtuale nu au uşi…
10.
Madalin | aprilie 24, 2008 at 11:34 pm
Domnule Bolojan eu va voi vota la primarie dar am mari retineri in ceea ce priveste restul membrilo PNL Bihor care candideaza pe celelate posturi. Eu am incredere in persoana dumneavoastra dar nu si in restul filialei PNL Bihor. Ce garantii pot avea ca restul candidatilor PNL Bihor va vor sustine cu adevarat in privinta bunelor dumneavoastra intetii?
11.
natalia | mai 2, 2008 at 3:05 pm
Cred in ceea ce puteti face pentru oradea si cred in corectitudinea dvs. Dar trebuie sa marturisesc ca expresia “nu scuipati pe jos” atarnata la intrarea pe blogul dvs m-a surprins in mod neplacut. Asta din doua motive. Primul este faptul ca niciodata nu intampinam cu o astfel de precizare oamenii pe care-i consdieram demni de toata stima si respectul nostru. Nici nu am intrat bine pe blogul dvs ca ma pomenesc cu prezumtia de golanism verbal planand asupra mea. Nu cred ca merit acest lucru.
Al doilea motiv este acela ca un om civilizat, chiar si atunci cand se afla in fata unora care sunt mai putin educati decat el va sti sa vorbeasca elegant si decent. In opinia mea, expresia “sa nu scuipati pe jos” poate fi atarnata la intrarea intr-un cort dar nicidecum la intrarea pe un blog. Ea nu sade bine in gura unui om politic.
Este adevarat ca Traian Basescu si alti politicieni inflacarati utilizezaza uneori o exprimare nu tocmai cuvincioasa. Dar nu cred ca acestia trebuie luati ca model, sau exprimarea lor generalizata.
Mult succes in continuare.
12.
anca | mai 2, 2008 at 10:41 pm
Daca v-ati facut blog in primul rand ca sa simtiti pulsul societatii si sa interactionati cu noi, alegatorii, si nu doar in scop electoral, vi l-ati fi facut de mai mult timp, nu doar cu o luna inainte de campania electorala. In al doilea rand, aveti dreptate in privinta respectului pe care ni-l datoram unii altora. Dar cand te calca in mod constant hotii, e greu sa-ti mai pastrezi cumpatul. Asta sunteti voi, politicienii de tinichea din Romania de 18 ani incoace: niste hoti care ne umiliti incontinuu si aveti pretentie sa fiti respectati. Daca va intereseaza parerea unei oradence de rand in ceea ce priveste blogul d-voastra, va informez ca mesajele pe care vreti sa le transmiteti sunt prost transmise, si foarte rigide; se vede ca nu le-ati scris doar d-voastra, ci avind in spate tot felul de “specialisti” in creare de imagine (pt. acolo unde nu e imagine, ea trebuie creata, chiar si artificial), niste fosti tocilari care au citit si ei ceva carti americane.
Ia scrieti ceva care sa ma impresioneze si pe mine, sa ma faceti sa fiu mandra ca sunt oradeanca si romanca, niste indemnuri mobilizatoare, care sa-i prinda si pe tineri, sa faceti parte cu adevarat din comunitatea noastra, nu doar din clica ciolanarilor scarbosi care sunt politicienii romani in cea mai mare parte a lor. Romanii sunt plini de viata si dornici sa fie angrenati in activitati sociale care sa fie utile tuturor. Problema e ca voi, organizatorii, sunteti pe langa situatie si va doare in c….ot de noi. Asa sa va ajute Dumnezeu!
13.
Vera | mai 7, 2008 at 5:26 pm
Am o singura problema si anume legata de minoritatea maghiara din Oradea. Raman stupefiata cand vad ca diversi indivizi care in cursul unui discurs oficial !!! nici macar nu stiu da faca un acord in limba romana (nu maghiara …) si totusi detin functii importante la unele dintre cele mai reprezentative institutii de cultura din oras (ai caror angajatii romani sunt practic maziliti,chinuiti si obligati sa invete reprezentatii in limba maghiara); din pacte nu este un caz singular, chiar alti reprezentanti ai etiei respective , mult mai bine cotati nu stiu sa faca acorduri si stalcesc frumosul grai romanesc; ei bine asta banuiesc ca se datoreaza aliantei cu partidul reprezentativ al minoritatii respective …
asadar, Stimate Domnule Bolojan as dori sa stiu daca se poate, in cazul in care veti reusi sa ajungeti prim gospodar al Oradiei, veti tocmi o alianta cu UDMR-ul si veti permite micile afaceri si intelegeri de care beneficiaza in acest moment?
Trebuie sa spun ca este foarte frustant cand in calitate de roman, la tine in tara esti marginalizat si din pacate nu ai ce face, cand toate afacerile trec prin mana unor persoane care se gandesc doar la binele minoritatii pe care o reprezinta si la interesul propriu! Vreau sa mentionez ca nu am o problema directa cu niciun reprezentant al acestei etnii, dar nu mi se pare corect ceea ce se intampla. Va multumesc! Cu stima!
14.
Fechete Ligia | mai 8, 2008 at 12:10 am
Buna seara stimate dl. Bolojan. Asteptam cu nerabdare candidatura dvs la Primaria Mun Oradea, pt. ca ne punem mari sperante in competenta si abnegatia dvs pusa in slujba cetateanului si aceasta pt. ca in scurta perioada in care v-ati aflat la carma Prefecturii ati facut mult mai mult, decat au facut la un loc, toti prefectii de pana la dvs. Adevarul este ca, atunci cand votezi primarul ,de fapt votezi omul si nu partidul care il promoveaza sau care il sustine. Speram din suflet ca pana la investirea dvs, care este tot mai evidenta, sa nu se finalizeze repartizarea locuintelor ANL din Oradea, pt. ca cei care au aplicat la acesta formula de primire a unei loocuinte sa aiba parte de o repartitie corecta si cinstita si nu asa cum s-a intamplat cu alte ocazii. Succes in campanie si mai ales in ceea ce va urma dupa!
15.
Doina Nichita | mai 8, 2008 at 1:43 pm
Pentru inceput va doresc din suflet SUCCES!!! Candidatura dvs.este singurul motiv pentru a merge la vot.
16.
Cristyx | mai 10, 2008 at 10:23 pm
Nu stiiu daca e sectiunea potrivita pentru a posta acest comentariu, insa am sa fiu scurt.
Nu sunt fanul nimanui din politica, chiar nu ma impresioneaza promisiunile si vorbele nici unui candidat, fie din partea unui partid fie el independent. Ce anume vreau sa accentuez este ca daca ne uitam putin peste “gard”, adica la vecinii nostri vom intelege ca noi suntem romani, iar in Romania nu se face treaba, si nici nu se va face in viitorul apropiat, de vina fiind mentalitatea pe care o avem cu toti. Atat timp cat in acest oras vor exista interese ale unor persoane carora putini l-e stiu numele, (fiindca totdeauna altcineva e tapul ispasitor) vom ramane tot cu acel gust amar, si vom continua sa speram intr-o schimbare care tot intarzie sa apara. O persoana care vrea sa candideze la primarie, parerea mea e ca: sau are mult curaj sau…..a gasit “harta comorii”. Eu va urez bafta…..iar daca oradenii au incredere in d’voastra, nu-i dezamagiti!
17.
adi | mai 11, 2008 at 5:30 pm
buna domnule bolojan!cred ca infrastructura trebuie rezolvata in oradea.daca reusiti cu centura cu 4benzi si parcarile e ok!sunt pt.candidatura d-vooastra.succes.fi-ti binecuvantat de dumnezeu!
18.
bolojan | mai 14, 2008 at 6:38 am
Vad ca nu ati tinut cont de rugamintea mea de a nu posta aici comentarii. Totusi, sunt nevoit sa raspund la cateva dintre interventiile voastre, ca sa nu fiu acuzat ca refuz dialogul.
@ Madalin: Daca aveti retineri in privinta celorlalti membri PNL, nu-i votati. Nu e obligatoriu sa puneti stampila pe ei, puteti vota si consilierii altor partide – desi cu asta nu ma ajutati foarte mult. Eu insa am incredere ca voi fi sustinut de restul candidatilor PNL. I-am luat in echipa mea tocmai fiindca am incredere in ei.
@ Natalia: Expresia „nu scuipati pe jos” era doar o metafora si nu era adresata oamenilor civilizati, ci necioplitilor. Dar daca v-a deranjat exprimarea mea, imi cer scuze, desi nu cred ca am folosit un limbaj necuviincios.
@ Anca: Din moment ce nu ma credeti, eu nu voi face eforturi doar ca sa va conving. Sigur ca am specialisti de imagine, fara ei este imposibil sa porti o campanie. Dar mesajele imi apartin. Nu tin neaparat sa impresionez, nu e stilul meu. Asadar, nu vă pot determina sa fiti mandra ca sunteti oradeanca prin indemnuri, prin vorbe. Mai importante decat lozincile sunt faptele. Iar la acest capitol, cred ca am aratat si pana acum ce pot, in calitate de prefect si de secretar general al guvernului.
@ Vera: Problema exprimarii corecte o au si foarte multi vorbitori de nationalitate romana, nu doar maghiarii (asa cum o parte a acestora din urma nu stiu vorbi corect nici in limba lor materna). In ceea ce priveste alianta sau intelegerile cu UDMR, nu fac nicio diferenta intre acesta si celelalte partide. Consider ca atitudinea corecta este de a trata in mod egal toate partidele, atata timp cat ele se arata dornice sa contribuie la binele comunitatii. Insa micile afaceri si intelegeri, cum le numiti dvs., nu pot fi tolerate, mai ales cand unele nu sunt mici deloc… Va asigur ca nu voi face compromisuri cu nimeni, decat in masura in care ele contribuie la binele tuturor, fie ca sunt romani sau maghiari.
19.
ANEMARI | mai 17, 2008 at 1:04 pm
Buna ziua , d-ul Bolojan
ma dezamageste sa vad ca, in campania dumeavostra electorala(si a tuturor candidatilor) va legati de nimicuri, asteptam mai mult de la dumneavoastra si anume:-problema asociatiilor de propietari.Ce aveti de gand sa faceti cu asociatiile de proprietari?????, le veti lasa in continuare sa ne fure????au trecut de la revolutie 18 ani iar nici un demnitar nu a facut nimic…….oare de ce???? oare ce interese se ascunt cu privire la aso. de prop.???? cine le tine spatele acestor nenorociti care se inbogatesc pe spatele omului de rand????.Presa a mai relatata din cand in cand problema aso. de prop., dar tacere………probabil nu erau stiri de larg interes pt guvern cand acei sarmani batrani nu isi cumparau medicament pt a putea plati intretinerea sau mai rau se debransau de la caldura, e dureros sa vezi asa ceva!!! nu credeti???
Iar despre echipa cu care vreti sa proniti la drum daca veti catsiga alegerile lasa de dorit……..
in urma cu un an parca, sa facut o statistica cu fruntasi la luat de spaga, iar pe primul loc se aflau DOCTORII iar un echipa d-voastra vad un dr., iar desprre universitatea din Oradea no comment , astea sunt doar cateva din observatile mele , oare nu ar trebui sa va mai ganditi la echipa??? decizia va apartine eu mi-am spus doar o parere
MULT NOROC SI BAFTA
20.
Sorin | mai 26, 2008 at 7:45 pm
As vrea sa faceti ceva cu parcarile din Oradea. Esti amendat ca nu ai tichet de parcare , dar nu sunt locuri de unde sa cumperi, sau sunt la distanta mare. Nu e corect sa obligi pe cineva sa plateasca, dar nu ii pui la dispozitie si posibilitati pe masura pretentiilor.
21.
Delia Popescu | mai 28, 2008 at 1:38 am
Stimate Dl. Bolojoan care este apartenenta dvs religioasa?. Nicaieri nu am citit despre asta. Cu consideratie!
22.
Alexandru Olah | mai 29, 2008 at 12:06 pm
Bună ziua. Am urmărit aseară emisiunea de pe TTV şi am auzit un răspuns care sfidează orice imaginaţie sau mai mai bine zis d-l Groza “ne sfidează” fără pic de jenă. Este vorba despre amenajarea peisagistică făcută la preţuri mai mari decât preţul pieţei. Aş dori să amintesc răspunsul dat pentru cei care nu s-au hotărât cu cine să voteze : “toul s-a facut legal”. Cu alte cuvinte nu contează dacă se cheltuiesc mai mulţi bani decât este necesar atâta timp cât este legal. Nu sunt nici membru PNL şi nici simpatizant dar pentru cei nehotărâti imi permit să le fac o sugestie ” VOTAŢI-L PE BOLOJAN”, avem şansa să facem o schimbare de MENTALITATE în primărie.
23.
bolojan | mai 31, 2008 at 12:37 pm
@ Delia Popescu: Sunt de religie ortodoxa, dar nu cred ca acest lucru are o foarte mare importanta pentru alegatori. Consider ca religia este o problema foarte personala si nu ar trebui sa o amestecam in treburile publice. Primarul se ocupa de administrarea orasului, nu de cea a sufletelor.
24.
cori | mai 31, 2008 at 9:38 pm
Chiar si eu eram curios in legatura cu religia dumneavoastra ,pentru ca am primit acasa un fluturas cu religia candidatilor si acolo figurati ca fiind penticostal ,cum asa?
De unde o fi aparut ?Si cu ce scop? Va multumsec .
25.
Alexandru Seres | mai 31, 2008 at 10:33 pm
@ Cori: Evident, acel fluturas e in scop de diversiune. E suficient sa va uitati cine e singurul care figureaza acolo ca ortodox, ca sa va dati seama cine l-a realizat. Puteti gasi amanunte pe blogul meu, http://alexandruseres.wordpress.com sau pe blogul lui Papura Voda ( http://www.papuravoda.ro )
26.
Catalin | iunie 1, 2008 at 1:07 am
D-le Bolojan, va sustin cu toata increderea, sunt sigur ca aveti planuri mari pentru oradeni. In ceea ce priveste achizitionarea tramvaielor noi, eu sunt profund multumit de acestea, m-am cam saturat de lucruri second-hand si ma bucur cand vad lucrui de calitate in orasul nostru . Sunt sigur ca dumneavoastra nu sunteti un om care sa incurajat activitati de tip second-hand.
Mult succes dumneavoastra si d-lui Tarle Radu
27.
Delia Popescu | iunie 1, 2008 at 2:00 pm
Va multumesc pt raspunsul concis, dar foarte diplomat, pe de alta parte. Bineinteles ca si acest aspect, ceea ce cred ca dvs de altfel stiti,- RELIGIA-, este de o importanta strategica, avand in vedere ca acest tronson a fost o masa de manevra la toate alegerile. A se vedea in acest sens aliante facute de dl Tarle Radu, pe fondul supunerii neconditionate a enoriasilor cand se prezinta la vot. Oricum eu astazi v-am votat pt. ceea ce ati facut pana acum si nu pt ceea ce sunteti deocamdata. Va doresc, ca prin ceea ce veti intreprinde in intereseul cetateanului de rand, sa va puteti uita cu demnitate in ochiii celor care astazi v-au votat !
28.
DANA | iunie 2, 2008 at 3:35 pm
DLE BOLOJAN FELICITARILE MELE!ACUM NOI AM FACUT CE TINEA DE NOI,SUNTETI PRIMAR,AVEM NEVOIE DE RESPECTAREA PROMISIUNILOR DIN CAMPANIE.CE MA INTERESEAZA E PROBLEMA TAXIMETRISTILOR.ACEI OAMENI CARE DIN CAUZA CORUPTIEI DIN PRIMARIE AU DE SUFERIT.LASATI-II SA LUCREZE EI DOAR ASTA VA CER NU VA CER DE POMANA.PROMISIUNI ATI FACUT,ASTEPT CONCRETIZAREA LOR.
29.
www | iunie 2, 2008 at 5:00 pm
FELICITARI!!!!
30.
Tobias | iunie 2, 2008 at 11:02 pm
Mult success Domnule Bolojan, sper ca veti da mai multa atentie in a sprijini tinerii casatoriti cu locuinte pentru a le inchiria sau depinde de posibilitati… dar bineinteles daca merita
31.
Tobias | iunie 2, 2008 at 11:06 pm
mai multa atentie ca si conducerea precedenta ma refeream…
32.
livia | iunie 2, 2008 at 11:42 pm
Ma bucur ca sunteti primarul nostru. Sper sa ramaneti la fel de hotarat in a va atinge obiectivele propuse in campania electorala. Dumnezeu sa va ajute sa ramaneti cinstit in marile tentatii care le aduce aceasta functie , dar care este si o mare responsabilitate. Am sa ma rog pt Dvoastra si echipa Dvpastra.
33.
coca | iunie 3, 2008 at 1:49 pm
Felicitari ! Am votat omul si echipa lui. Speram sa nu ne dezamagitzi.
34.
GhitaB | iunie 5, 2008 at 3:38 pm
Foarte bune regulile!
Succes!
35.
IOAN | iunie 15, 2008 at 12:02 am
FELICITARI!!!!!!!!!Buna ziua d-le primar Bolojan.Cand erati prefect a-ti fost invitat la o emisiune ,la o televiziune locala si am intrat in direct telefonic si v-am intrebat,de ce d-l primar Filip nu aplica HOTARAREA CONSILIULUI LOCAL NR 671 DIN 31 AUGUST 2005 PRIVIND INFIINTAREA INSTITUTIEI PUBLICE DE INTERES LOCAL, CU PERSONALITATE JURIDICA POLITIA COMUNITARA ORADEA , iar in acea perioada a-ti vegheat la aplicarea legii, putandu-l obliga sa aplice acea hotarare, nu sa o tina ascunsa sub presul consiliului local,fara sa-l i-a nimeni la rost, a facut ce a vrut.Raman cu convingerea ,ca dupa ce ve-ti prelua mandatul de primar, si impreuna cu echipa dvs ,alesi de catre noi, cetatenii acestui oras ,veti infiinta aceasta POLITIE A PRIMARIEI ,PT CA SI LA ACEST CAPITOL DE ORDINE SI SIGURANTA A CETATEANULUI,am ramas in urma fata de celelalte orase si municipii resedinta de judet cu mult mai mici decat ORADEA.Vrem sa infiintati acest serviciu in slujba cetateanului cinstit ,iar care incalca legea sa fi pedepsit conform legii ,si mai mult decat atat va fi in subordinea dvs. Trebuie infiintata aceasta POLITIE A PRIMARIEI sa mai prea din acest trafic infernal si sa fie sanctionati acei soferi indisciplinati care parcheaza masinile pe unde apuca , fara sa respecte nici un fel de semn de circulatie,nu mai vorbim de atatia cersatori care ne-a ivadat din toate colturile tarii .De exemplu la BUCURESTI ,CLUJ, TIMISOARA.ma refer la aceste orase care sunt mai dotate ,au aceasta POLITIE COMUNITARA impunadu-si un respect fiind o ordine si disciplina ,sanctionandu-i pe acei care incalca legea. Cred si sunt sigor ca ve-ti infiinta ,aceasta POLITIE A PRIMARIEI si ve-ti face un serviciu in slujba cetateanului ,de fapt cum a-ti facut cu pasapoartele,permisele auto,cazierul si vom fi mandri de dvs ca avem un primar alaturi de cetatenii acestui oras care nu trebuie sa ne lasam mai prejos fata de alte municipii resedinta de judet ,ba mai mult de atat vrem sa avem un oras European.Permiteti-mi va rog sa va felicit pentru functia importanta ,ce o aveti si sa va urez multa,multa ,sanatate ,fericire si indeplinirea tuturor dorintelor ,atat dvs,cat si familiei dvs. Ma retrag, cu convingerea ca veti infiinta aceasta institutie ,in slujba cetateanului.Cu stima si respect!!!!!!!!SUCCES!!!!!!!
36.
Paul G | iunie 17, 2008 at 7:32 pm
Domnule Bolojan va rog din suflet sa faceti ceva cu bazinul Olimpic.Ca sa fiu mai precis am sa va scriu niste nereguli care se petrec zi de zi si sunt revoltatoare atat timp cat platim cel mai scump abonament la un bazin olimpic , din Europa.Avand in vedere ca nu avem nici o conditie mai deosebita.
1 nu exista un SALVAMAR cea ce este strigator la cer si daca erati acolo saptamana trecuta vedeati o faza care va ridica parul maciuca.un copilas de 8-9 ani era sa se inece sub privirile parintilor pr ca a alunecat in bazin.Domnule primar, ce cauta copii sun 18 ani in bazin .A ajuns Bazinul Olipic strand mucicipal pt neamurile si prietenii paznicilor.
2 sera vin toti taranoii de taximetristi care il cunosc pe portar ( pe unii) si fac o galagie si o mizerie ca ti-e rusine ca esti roman.
3 de regulile afisate la intrare nici nu mai spun nimic pt ca daca nu este cine sa le aplice atunci sunt puse degeaba.Va rog sa stati sa va uitati cata lume faca dus inainte de a intrea in bazin , seara cand vin toti manelistii , prieteni cu paznicii , sa vedeti cum se fumeaza in vestiare si cum se bea bere.Strigator la cer.
4 incercati sa faceti din bazinul olimpic exact bazinul de care are mare nevoie Oradea.Adica un loc in care omul poate merge in cele mai bune conditii sa faca putina miscare fara sa fie nevoit sa isi faca loc printe cei care confunda bazinul cu strandul sau pt acei dobitoci care sfideaza reculile pt simplu fapt ca ei au parcat in fata un Mercedes.Rusine.
Tipic romanesc, totul de strica destul de repede.Nu stim sa pastram ce avem
De ce nu se deschide si bazinul celalat?
Sunt foarte putine orele pt public (accesibile) pt ca in rest toti cei care au o diploma si putine pile fac (dau) ore de inot.Mari si multi antrenori are oradea.Ma si mir de unde.A ajunj o afacere forte profitabila acest bazin Olimpic.oare pt cine?
Cu toata admiratia si cu speranta va rog domnule Bolojan sa faceti ceva si sa salvati acest bazin de care avem (unii) nevoie.
Multumesc
37.
calin p | iunie 18, 2008 at 8:58 pm
felicitari pt. juramantul depus.nu cred ca era necesar sa multumiti fostilor,multumiti oradenilor.SUCCES!
38.
DANA | iunie 20, 2008 at 10:36 am
domnule paul g de ce sunt oare taximetristii taranoi? de ce generalizam?daca sunt 10 inseamna ca sunt toti?
vreau sa va spun numai ca multi dintre ei sunt mai respectabili decat restul oamenilor
taximetria=loc de munca care e problema dvoastra?
putin control de limbaj
39.
cristian | iunie 21, 2008 at 8:18 am
Buna ziua domnule primar ma bucur de succesul dumneavoastra si cel al domnului Radu Tarle. In timpul cat ati fost prefect am avut acoazia sa lucrez cu dumneavoastra deoarece am efectuat stagiul de practica la prefectura si stiu ca sunteti un om corect si va ganditi la binele oradenilor. Eu am avut o mica firma de constructii si am ramas foarte surprins sa vad ca, licitatii facute de primaria oradea au fost petru cateva persoane care aveau cunostinte si care cunosteau de la inceput rezultatul licitatiei. Va rog daca se poate sa rezolvati aceasta problema deoarece sunt firme care pot face lucrari de o calitate net superioara fate de cele care sunt conduse de oamenii care au o anumita influenta in institutiile statului. De un lucru imi pare sincer rau, acela ca legea nu este lege pt toata lumea. Daca cineva greseste ii normal sa fie penalizat dar ii ceva anormal sa vezi ca pt aceasi gresala unul ii penalizat iar altul care are cunostinte si relatii nu ii penalizat. Traim vremuri in care se aplica metoda PCR ( pile cunostinte si relatii) va rog daca se poate sa duceti la uitare aceste vremuri ale PCR.
Multumesc va doresc mult succes si Dumnezeu sa va binecuvanteze
40.
Cociuban Virgil | iunie 29, 2008 at 7:34 pm
Onorate Domn,
In calitatea pe care o aveti, rog dispuneti verificarile care se impun in ceea ce priveste sistarea apei calde in cartierul Nufarul pe o perioada de 30 de zile, sub motivul repararii magistralei de apa.
Aum cu asemenea temperaturi ridicate, este o crima sa faci asa ceva.
Vorbesc in numele a cel putin 300 de persoane, fiind administratorul Asociatiei de proprietari LOTUS-98. Fara nici un averisment macar, in ziua in care a aparut un mic anunt in presa, s-a si sistat apa calda..
Sper sa nu se confirme zvonurile care circula prin cartier (fara foc nu iese fum), cum ca acesta ‘reparatie” s-ar datora d-lui Mudura de la LOTUS, care ar fi somat s.c.Electrica sa-si mute conducta de apa calda de pe domeniul sau.
Nu toti au posibilitatea deplasarii la strand, la rude sa faca un dus, o baie. Si asa, faci o data, de doua ori, dar o luna ???
Dispuneti analiza unei distriburi periodice a acestei ape, dupa un grafic anuntat =si respectat= Cu respect, ing. Virgil COCIUBAN Tf. 0745-396404
41.
Andy | iulie 7, 2008 at 1:49 am
Buna ziua domnule primar,
Am vazut in ziar zilele trecute ca vrreti sa sponzorizati sportul bihorean.
Cu cel mai mare respect ma bucur enorm dar as dori sa stiu unde a fost lasat RUGBY-ul oradean,care este tot un sport al Oradei.Acest sport exista de 3 ani in Oradea da primaria nu stie ca existam.Cum sa ajungem noi sus dak nici macar primaria nu ne sponsorizeaza.Jucatorii is toti amatori care dupa ce ies de la serviciu vin la antrenamente,pentru ca nu avem banii sa platim profesionistii sa vina la Oradea,si bieninteles nici macar jucatorii pe care ii avem nu sunt platiti,joaca din placere.
Daca s-ar putea rezolvam cumva sa primi si noi o mica sponsorizare din partea primariei.
Multumesc mult
42.
cludy | iulie 7, 2008 at 8:31 pm
Domnule primar,
Ne-am bucurat de realizarile dumneavoastra in calitate de prefect de Bihor si de secretar de stat si suntem convinsi ca avandu-va ca primar, cat de curand vom simti imbunatatiri privind curatenia, linistea etc.
In acest sens va aducem in atentie problemele cu care ne confruntam zi de zi parintii copiilor si locatarii din strada Fagarasului numerele 132, 134, 136, zona Dimitrie Cantemir(aval de podul de peste Peta).
Concret este vorba despre modul de administrare al parcului situat intre stada Dimitrie Cantemir si strada Beiusului:
-nisipul la locul de joaca al copiilor nu a fost improspatat de circa 5 ani (de la penultima campanie electorala);
-un cadru de leagane de circa 2 ani ocupa degeaba locul de joaca;
-in parc exista o gura de canal semideschisa, unde s-au adunat pisici punand in pericol sanatatea copiilor;
-pentru tot parcul mai exista doar un cos de gunoi;
-RER cand aduna resturile din parc (din cand in cand) uita sa le ia si pe cele de langa gardul viu, ba mai mult intra cu tractor mare peste spatiul verde;
-cerem ca persoanele care plimba cainii sa fie obligate (prin lege daca se poate) sa curete excrementele si sa tina cont de avertizarea existenta de a nu-i plimba prin parcul copiilor;
-la statuia Dimitrie Cantemir a fost distrus garduletul si spatiul verde de catre cei care pun tarabe pentru vanzare de produse, creiind astfel posibilitatea ca pe aleea de langa parc sa circule masini si motociclete (uneori aceasta alee este chiar pista de raliu pentru motoscutere);
-noaptea, noi locatarii blocurilor vecine parcului suntem deranjati de urletele celor care se aduna in parc si de zgomotul facut de motoscutere;
-nu se simte prezenta politiei comunitare sau a jandarmeriei;
-strada Fagarasului (intre scoala Dimitrie Cantemir si blocuri) nu a fost curatata de cel putin 12 ani.
Fata de cele semnalate, va rugam sa luati masurile ce se impun.
Va multumim.
43.
maria magdalena | iulie 12, 2008 at 2:31 pm
Buna ziua, Domnule Bolojan,inceputul mandatului Dvs. este mai mult decat promitator!!! Multi se intreaba cat veti rezista sa luptati cu caracatita care traieste inca si se zvarcoleste sa-si prelungeasca viata. Sa va dea Dumnezeu putere si intelepciune sa razbateti.Sigur “cei mari ” vor face totul sa va compromita.Nadajduiesc sa rezitati.Stimate DOMNULE BOLOJAN ,cititi/recititi/memorati, cuvantul rostit de Kogalniceanu la Inscaunarea lui Cuza.Dumnezeu sa va binecuvanteze!
44.
Paul G. | iulie 15, 2008 at 9:17 pm
Domnule Bolojan, ma intreb oare cand o sa ajunga si bazinul olimpic in atentia dumneavoatra? Sa veniti sa vedeti ce debandada este la acest bazin.Seara pe la ora 20 cand ar fi program cu publicul , vin asa zisii antrenori si acupa 2-3 culoare cu 2-3 grupe de cursanti.Pai este normal ? cand ei au programul lor in timpul zilei.Si noi ca buni platnici (fraieri) dam 170 de ron pe luna sa fim luati peste picior si sa fim inghesuiti in acel bazin care pana la urma pot sa o zic cu mana pe suflet ca este construit din banii nostrii a tuturor oradenilor.De salvamar nici nu mai zic, pacat ca poate o sa trebuiasca sa se intample o nenorocire ca sa se sesizeze cineva.va rog din suflet faceti ceva si incercati sa gasiti un personal competent .ma refer la cei care administreaza si la cei care pazesc acest bazin .Sunt niste bisnitari si niste oameni care se umilesc de fiecare data prin lipsa lor de respect pt oradean si prin dezinteresul pe care il au in pastrarea bazinului la un nivel ridicat.va multumesc si asteptam unele schimbari ….in bine.Multumim
45.
DANA | iulie 25, 2008 at 10:04 am
DLE BOLOJAN IMI PARE RAU DAR SUNT FFFF DEZAMAGITA
SUNT ATATIA OAMENI CARE SI-AU PUS INCREDEREA IN DV DAR TOT CE FACETI E SA LE INTOARCETI SPATELE.E POSIBIL OARE?
DE CE ?PT CA ATI TRECUT DE CAMPANIA ELECTORALA?ATI OBTINUT VOTURILE?SI GATA?
SA NU UITATI CA DATORITA NOUA OCUPATI ACUMA ACEST FOTOLIU
AM TOT INCERCAT SA STAM DE VORBA CU DV AM FACUT PROGRAMARI LA AUDIENTE,AM FACUT DEGEABA AM STAT ORE SA PUTEM INTRA LA DV DAR…CAND URMAM DV NU ERATI DE GASIT,DOAR CONSILIERUL DV CARE….
CE IMI PARE MAI RAU E DE OAMENI IN VARSTA CARE PLANG PE HOLURILE PRIMARIEI.
CRED CA NICI ACEST MESAJ NU O SA IL CITITI CURAND,SI ACEST BLOG E CA MULTE ALTE PROMISIUNI:DE CAMPANIE
ASTA E ORADEA,CAPUL SUS
46.
IMI | iulie 25, 2008 at 1:07 pm
Buna ziua. Va rog domule primar sa faceti ceva la Inmatriculari auto, ca acolo unde se dau nr rosii (de 1 luna) si se verifica actele este un singur om si sint foarte multi oamanei care stau la rind si numai pe degeaba ca i-au nr de asteptare si nu le vine rindul in ziua respectiva, ca acel om nu face fata la atitea persoane, iar dincolo in celalalt birou sint 3 oameni. Va rog domnule primar sa verificati aceasta problema. Va multumesc.
47.
Paul G. | august 5, 2008 at 9:23 pm
doamna, domnisoara DANA in legatura cu TAXIMETRISTII, parerea mea ca sunt niste TARANI si niste oameni care fug de munca ca dracul de tamaie pt ca sa fim seriosi , a conduce prin oras , a vorbii numai tampenii cu un vocabular mizerabil , a asculta manele cu geamurile deschise si a te fura cat incape asta nu este egal cu un loc de munca .Prostii.Poate aveti in familie taximetristi si atunci va inteleg supararea si imi cer scuze daca va-ti simtit jignita dar pt mine (cu unele mici exceptii) sunt o categorie de oameni pe i-as muta in munti .Sincer este o meserie care face de rusine acesta natie.este inteleasa total gresit.Nu exista nici un criteriu de selectie a asazisilor taximetristi.Poate nu ati fost prin strainatate sa vedeti ce inseamna acesta meserie .Acolo este o mandrie sa fii taximestrist.Aici….o haita care au valoare doar cand dau “ANA ” prin statie.HA HA Auzi …meserie. AIUREA, NASPA , CAM NASOL… BAFTA
48.
Delia Popescu | august 12, 2008 at 9:29 pm
Dl. primar , felicitari pt lista de prioritati privind locuintele ANL. Intradevar v-ati tinut de cuvant si ati luat taurul de coarne si astfel, pt prima data in istoria acestui oras s-a intocmit o lista corecta si cinstita, transparenta, asa incat si cei cu adevarat indreptati sa poata beneficia de acest sistem de repartizare. Cred ca este caz unic in tara acest fapt si meritati respectul cuvenit pt acest lucuru.
49.
Delia Popescu | august 25, 2008 at 10:37 pm
Zvonuri din primarie. Tot ce este bun se indreapta inspre Alesd, asa cum si un proiect care viza fonduri pt un spital oradean a luat drumul Alesdului. Zvonurile sunt zvonuri,dar cum nu iese fum fara foc… Ar trebui sa nu uitati ca sunteti primarul Oradiei si nu al Alesdului.
50.
alina b | octombrie 30, 2008 at 5:24 pm
buna ziua, d-le Bolojan!
am auzit si nu pot sa cred cum ca directorii de scoli din oradea care au deschis usa cabinetului tau au fost primiti cu: primarul nu are timp de scoli!
am incercat sa ii conving ca nu te caracterizeaza acest raspuns, dar nimeni nu m-a crezut.
a fost ceea ce secretara a lasat oamenii sa inteleaga.
poate ca nici ea nu iti face cinste….
51.
Alina M | noiembrie 1, 2008 at 10:02 pm
Pentru “alina b”: de la cine ai auzit asa ceva? Mai bine zis, nu ti-e rusine sa minti asa? Domnul primar nu numai ca nu ii refuza pe directorii de scoli care il cauta, ci ii cauta el pe ei ca sa le cunoasca problemele. Lucrez la inspectorat si stiu acest lucru pentru ca am fost de fata la o astfel de intalnire, nu vorbesc “din auzite”. Deci rusine sa iti fie pentru aceasta calomnie.
52.
alina b | noiembrie 12, 2008 at 7:28 pm
pentru alina de la ISJ: imi pare rau daca am gresit cu ceva, dar cea care calomniaza esti chiar tu. am spus ce am auzit, desi sunt convinsa ca nu este asa. reactia ta mi se pare deplasata si oricum nu doream un raspuns de la tine. nu stiu de ce te bagi…
doream o confirmare dar nu de la avocata neangajata ci chiar de la domn’ primar. auzi la ea calomnie…esti cam…scuteste/ma de raspunsurile tale, ca nu ti le/am cerut!
53.
Adrian | noiembrie 23, 2008 at 5:39 pm
Nu-mi vine sa cred… Am urmarit cu interes evolutia discutiilor pe blogul domnului BOLOJAN si sunt siderat…
Sa inteleg ca nici nu a trecut anul si lucrurile s-au schimbat in rau? Sunt trist sa constat asta… din respect fata de BOLOJAN – ul pe care l-am cunoscut.
54.
AURELIA | decembrie 5, 2008 at 12:26 pm
pe cand apa- canal *utilitati* in cartierul Grigorescu …
55.
Delia Popescu | ianuarie 24, 2009 at 12:04 am
Am platit tx chirie garaj pt anul 2008, 240 lei/an ia anul acesta conf. HCL 606/08 datorez pe anul 2009 ,560 lei/an. Nu aveti impresia ca este totusi o nerusinare din partea celor care ne reperezinta interesele in Consilul Local, sa majoreze in halul asta
impozitul pt un petic de pamant viran ,amenajat pe banii nostri, in contextul in care situatia parcarilor e depolorabila in municipiu. Va imaginati cumva ca veniturile cetatenilor de rand au crescut de peste doua ori jumate?. Acestea sunt masurile aniticriza implemenatate de specilalistii primariei sub obladuirea consilierilor alesi prin votul cetatenilor. V-ati cam uitat promisiunile din campanie, referitoare la reducerea impozitelor!Pai daca eu demolez acest garaj si voi parca pe carosabil in fata blocului si nu va mai platesc nimic, cu ce se va alege Primaria? In curand vor fi nevoiti multi sa faca si asta. Ore asa arata si concesiunile benzinariilor si altor edificii contruite pe domeniu public, concesionate pe 99 ani?? Uitati un lucru, dl Bolojan, peste 4 ani veti avea din nevoie de voturile noastre si partidul pe care il reprezentati poate chiar mai curand. Atunci ce ne veti mai promite??
56.
Maria | mai 13, 2009 at 11:35 am
V-am trimis un mesaj pe adreasa indicata in pagina dv. si care nadajduiesc ca-l veti analiza pentru a ne ajuta in problema descrisa , pentru ca membrii comisiei la care am apelat nu vor sa tina seama de opiniile cetatenilor carora le dauneaza deciziile luate de dinsii.
Multumesc
57.
miha c | iunie 8, 2009 at 1:35 pm
Am citit pe adresa dumneavoastra despre discutia care ati purtat-o cu reprezentanti cartierului Rogerius cu privire la parcari,spatii verzi s.a.
Ma bucur ca incercati sa gasiti soluti cu privire la locurile de parcare insuficiente,locuiesc in cartierul Rogerius pe strada Milcovului si sunt foarte suparata ca uni vecini isi tin masinile cu care nu se mai deplaseaza de multa vreme(sunt pe butuci) de decor in loc ca noi cei care utilizam masinile zilnic sa putem parca;seara daca ajung acasa dupa ora 22 nu am loc pe strada trebuie sa imi caut un loc vreo 15 minute.
In ceea ce priveste spatiile verzi s-ar putea face destul de multe zic eu. Tot pe strada noastra sunt locuri suficiente intre blocuri unde s-ar putea amenaja frumos ,insa pe acolo domneste nepasarea tuturor.
58.
monica | iunie 14, 2009 at 10:02 pm
…clop nu am, dar buna ziua stiu sa dau, de spus vreau sa spun politicos,dar nu stiu daca mai are rost(s-a mai spus si altadata ce voi spune eu),incerc totusi;sa scuip nu-mi sta in fire (poate in sin atunci
cind vad ca si de data asta am de-a face cu un fel de ptiu’
drace);injuraturile sint pentru potenta lipsa a intelectului (despre potenta administratiei in problema ce o voi reinnoi nu am ce discuta din moment ce cele anterioare s-au facut ca ploua,adica ca pute-cacofoniile sint permise in cauza de fata-ca oricum pute!);asa ca fara sa-mi fac sperante ca ceva bun se va intimpla macar acum, intreb ca cel ce se afla in treaba
(poate a altuia),pina cind ,oare,pina in ce guvernare va trebui sa mai astept la fel ca multi locuitori din Iosia si Rogerius cu care “relansati”
Oradea, sa dispara putoarea facuta de focarul de putoare situat dincolo de
calea ferata din prelungirea str.Cazaban?Sint tot mai dese zilele cind se simte tot mai accentuat putoarea facuta de mai stiu eu cine si mai ales cum “autorizat” producator de putoare acreditat cred si de Primarie(?) ca altfel nu-mi explic cum intr-un nou “relansat” oras european cica, poate cineva sa creasca “putoare” la citiva metri de primarie.E o intrebare retorica pentru ca la un an de la relansarea promisa nu prea am temeiuri
sa fie parte intr-un dialog de pasuri si rezolvari .Se pare ca in criza pute tot,dar ferice de ea, putoarea nu e in criza.Scuzati folosirea numelor Bolojan,Groza,Filip ?!!!
59.
monica | iunie 16, 2009 at 9:24 pm
…si azi pute de trazneste cum ar zice romanul,in Rogerius si Iosia;poate
intr-o promenada nocturna,cind nu va vede nimeni faceti ,domnule primar,
,precum Cuza pe vremuri(ce vremuri si ce conducatori) o constatare olfactiva personala a celor semnalate;oare ca sa se intimple ceva trebuie musai ca un potentat al zilei sa locuiasca aici unde pute?;in Iosia s-a pus
asfalt pentru ca “fostul” Groza avea interese acolo…
…domnule primar,nu va mutati in Rogerius?…
60.
violeta | iunie 18, 2009 at 7:37 pm
buna ziua, tuturor
am citit toate mesajele postate anterior, mesaje care eu banuiesc ca sunt scrise de persoane adulte… este doar o banuiala s-ar putea sa ma insel, insa.
cineva scria despre un asa zis “top al celor care iau spaga” (rog sa-mi fie iertata greseala in exprimare daca nu am reprodus cum s-a scris) in care top in frunte s-ar afla “doctorii” si ca dl primar aci de fata are in echipa chiar un “dr”… ei bine, tastatura mea ar fi plans daca literele ei ar fi scris aceasta fraza… in echipa d-lui primar se afla si dl dr. Carp, nu este in nici un caz vorba despre domnia sa! dl Carp este o persoana deosebita, medic eminent, de ce o fi lasat bisturiul pt primarie ?! poate era mult mai bine sa fi ramas la spital sa aline suferintele copiilor, nu l-ar fi vorbit nestiutorii de rau! ii doresc mult succes in primarie…
am votat aceasta echipa din primaria oradea si cred ca se pot face multe lucruri bune in orasul acesta, doar ca noi, locuitorii, trebuie sa tinem cont de un lucru: toate la timpul lor!
ar fi trebuit sa tin cont de rugamintea d-lui primar, de a nu posta comentarii, dar …asa suntem noi oamenii trebuie sa incalcam reguli.
va doresc o vara racoroasa (ne-ar prinde bine niste aparate de aer conditionat pe strazi…)
61.
Vlad P | iunie 19, 2009 at 12:04 am
Buna seara Domnule Primar,
In primul rand va felicit pentru munca pe care depuneti si pentru ceea ce reprezentati Dvs. ca si om, eu nu sunt din Oradea dar sunt placut impresionat de comentariile cetatenilor la adresa Dvs., pe langa faptul ca orasul mie personal chiar imi ofera tot confortul la nivel profesional si ca si perspectiva de viitor.
Cu respect,
Vlad.
62.
torino | iunie 22, 2009 at 10:44 pm
Buna ziua domnule primar am o singura intrebare la care as dori sa am si un raspuns.CAND VETI OPRI MASACRUL ACESTUI ORAS IN CEA CE PRIVESTE ACELE COSTRUCTII CARE SE IVESC CA NISTE BUBE LA PARTIERELE BLOCURILOR? ARUNCATI SI DV O PRIVIRE MAI ATENTA SI VETI VEDEA CA NU E FRUMOS .PREFERAM ORASUL MAI MURDAR DAR CU UN ASPECT EDILIC MAI FRUMOS .OPRITI DEGRADUL ACESTA CAT MAI E TIMP .
63.
rubenbudau | iulie 13, 2009 at 7:05 pm
“Omul vine stă o leacă, mai discută mai şi pleacă” o zicală din bătrâni,
64.
bolojan | iulie 15, 2009 at 3:47 pm
VA ROG SA NU MAI POSTATI COMENTARII IN ACEASTA PAGINA si sa utilizati rubrica de comentarii de la fiecare noua postare de-a mea.
Va multumesc!
65.
stelian | august 14, 2009 at 6:50 pm
Care este garantia lucrarilor de infrastructura? Se lucreaza uneori iresponsabil doar pt. a respecta timpii contractuali. P.E.T-urile “zgaraie” imaginea orasului de aceea inbunatatim colectarea si valorificarea. Spor la treaba si Doamne ajuta!
66.
mircea ardelean | iulie 15, 2009 at 3:50 pm
Buna ziua domnule primar ,as dori sa stiu daca primaria sau prefectura au facut demersuri pentru casa verde ,si daca au facut eu stau la casa particulara si doresc sa stiu daca am vreo sansa sa-mi incalzesc locuinta sau sa am apa calda fara sa poluez adica energie solara ,eoliana sau cu apa geotermala care o avem din belsug ,ne-ar usura viata si a-m putea arata si noi mai civilizati,din pacate in zona care stau eu zaresc si acuma vara cosuri care fumega sa-si incalzeasca oamenii apa pentru baie.Multumesc .
cu respect Mircea Ardelean
67.
mircea ardelean | iulie 20, 2009 at 6:03 pm
LA MULTI ANI DOMNULE PRIMAR si a-m dori si noi oradenii sa puteti face minuni si sa ne faceti cel mai frumos, curat si cel mai disciplinat oras.
68.
andreea | iulie 21, 2009 at 7:00 pm
Buna ziua domnule primar.In primul rand va felicit pentru munca pe care depuneti si pentru ceea ce reprezentati Dvs. ca si om.As avea si eu o rugaminte,as vrea sa puteti rezolva problema strazilor neasfaltate si pline de gropi din orasul nostru.eu stau in zona parcului 21 decembrie si strada vaporului,e singura strada neasfaltata si plina de gropi,restu din jur sunt asfaltate..sper sa rezolvati aceasta problema.va doresc multa bafta in continuare si sa faceti cat mai multe pt orasul nostru.o zi buna!
69.
andreea | iulie 21, 2009 at 7:01 pm
…parcul 22 decembrie..:)o zi placuta!
70.
madalina | iulie 26, 2009 at 11:17 pm
Buna seara domnule primar ! Daca ati putea sa faceti ceva in legatura cu oameni care arunca mizeriile pe jos si nu in cosurile de gunoi , daca ati putea face sa nu se mai arunce mizerii pe jos oradea ar straluci ca si o stea ! va multumesc la revedere !
71.
lazar ioan | iulie 27, 2009 at 11:33 am
Buna ziua sunt un cetatean al acestui oras si locuiesc in Iosia pe strada Greierului si doresc sa ma interesez can va intra in proiectul de ASFALTARE aceasta strada pentru ca traim in secolul 21 si inaintea erei noastre iar daca vine o ploaie pe linga barci avem nevoie si de cizme de cauciuc iar canalizarea lasa de dorit si cand nu ploua praful ne intra in case fapt pentru care nu putem sa ne lasam geamurile deschiser.
Va multumesc.
72.
stelian | august 14, 2009 at 6:43 pm
Domnule Primar! V-as ruga sa verificati calitatea lucrarilor se infrastructura. Azi se asfalteaza, maine se sparge din nou! Se lucreaza uneori “iresponsabil”. Care e garantia lucrarilor?
73.
bolojan | august 24, 2009 at 1:40 pm
Va rog sa dati exemple concrete, daca se poate. Intr-adevar, uneori se lucreaza “iresponsabil”, iar cei care verifica asfaltarile sunt nevoiti sa dispuna masuri de corectie. Alteori, din cauza sistemului de canalizare invechit, sunt nevoiti sa sparga asfaltul. Cel mai adesea, se sparge asfaltul proaspat turnat pentru a ridica gurile de canal la nivelul soselei, ceea ce este o procedura normala, neexistand alta.
74.
parinte bulversat | septembrie 5, 2009 at 4:02 pm
D-le primar,
Am avut nefericita idee sa merg la gradinita fetitei saptamana trecuta sa vad cum se procedeaza cu inscrierea, analizele… Spun “nefericita idee” pt ca de atunci tot acolo imi sta gandul. As dori sa inteleg de ce trebuie sa platesc 90 de lei pe luna indiferent de cate zile merge copilul la gradinita in luna respectiva. Ce platim noi parintii de fapt? Nu hrana copilului? Ce se intampla cu restul banilor? Intra in fondurile gradinitelor? Mi s-a spus ca nu. Vor fi virati la primarie? Daca da, de ce parintiii sunt taxati in plus? Suntem mai oradeni decat altii? Sau e o “pedeapsa ” din partea primariei pentru ca suntem parinti? La fel de neinteles este si ideea conform careia un copil care lipseste 2/3 din semestru pierde locul in gradinita. Daca vii motivat medical e clar ca acel copil a avut probleme de sanatate…Si atunci? Hai sa-i mai tragem una in cap ca nu i-a ajuns!
Imi cer scuze dar sunt foarte dezamagita de acea hotarare si de felul in care suntem tratati. Probabil va bazati pe faptul ca nu avem alternative (gradinitele particulare nu sunt o alternativa) si orice minune dureaza trei zile. Vom striga, ne vom revolta si pana la urma …vom plati. La dumneavoastra e cutitul !
75.
bolojan | septembrie 8, 2009 at 9:19 am
Nu eu am facut regulile dupa care sunt administrate gradinitele, dar totusi am sa incerc sa va raspund. Cred ca aveti o perspectiva gresita asupra problemei. Cei 90 de lei pe care ii platiti nu sunt destinati doar hranei, care e doar o parte a costurilor, ci si platii salariilor angajatilor, intretinerea imobilului (apa, curent, incalzire etc) precum si alte cheltuieli. Deci nu e vorba de nicio taxare suplimentara. Probabil ca nu stiti ca acei bani pe care ii dati nu acopera nici pe departe aceste cheltuieli, deci nu raman bani in plus. Chiar, de ce spuneti ca gradinitele particulare nu sunt o alternativa? Nu cumva pentru ca costa mult mai mult?
76.
oradean convins | septembrie 9, 2009 at 2:57 pm
As incepe cu un BUNA ZIUA si cu urarea “la cat mai multe realizari ” urbei noastre dragi ( chiar i-mi este draga) si stiu ca e greu in aceste momente de seceta financiara , dar parerea mea este ca a opri motoarele dezvoltarii economice ar fi identica cu sinuciderea economica .
77.
Mihai | septembrie 9, 2009 at 9:29 pm
Am avut neplacerea de a face o reclamaţie la instituţia pe care o conduceţi şi vă înştiinţam şi pe site-ul domnuleprimar.ro dar vad că rezultatul este acelaşi raspunsuri evazive şi făra nici un temei legal . vă apreciez şi va stimez dar încet încep să cred că veţi fi la fel ca restul … încă mai este timp şi ma gîndesc că veţi dori ca lumea sa va vorbească de bine nu să mergeţi şi dv-stră pe principiul nu poţi mulţumi pe toată lumea. Nu mulţumiri vrea lumea să vadă , ci corectitudine şi respectarea legii. Eu vă anunţam în urmă cu ceva vreme multe probleme la care puteaţi să raspundeţi macar şi din acest motiv încep să î-mi pun semnul întrbarii în ceea ce priveşte calitatea dvs ca edil al acestui oraş . Mulţumirile nu îşi mai au locul.
78.
parinte bulversat | septembrie 12, 2009 at 10:03 am
Va multumesc ca ati raspuns. Nu este ceea ce asteptam dar ati raspuns.
Tin sa va spun totusi ca in conformitate cu “Legea invatamantului” in vigoare , invătământul de stat este gratuit.(art.7 -1) In ceea ce priveste finantarea nu aveti dreptate.Salariile angajatilor si cheltuielile de baza nu sunt platite din contributia parintilor (art.167-1,3,5-legea invatamantului)
D-le primar va multumesc inca o data pentru ca v-ati facut timp sa cititi si sa raspundeti.Nu astept de aceasta data un raspuns.Vom plati si …asta e!
A! Inca ceva :ART. 180
(1) Părintele sau tutorele legal instituit are dreptul de a alege forma de învătământ si felul educatiei copilului minor.
Gradinitele particulare nu costa prea mult.Costa peste limita bunului simt intr-o tara in care cineva care munceste de dimineata pana seara abia reuseste sa faca fata cheltuielilor zilnice.”Cine-i harnic si munceste, ori e prost, ori nu gandeste!”
79.
cetateanul | septembrie 13, 2009 at 10:19 am
Tot respectul pt dv. Domnule primar.Inteleg ca va este f greu sa multumiti pe toata lumea .Dar as acea o rugaminte la Dv . sa iesiti fara ca cineva sa stie la o plimbare prin cartierul Rogerius zona oraselul copiilor Carrefur,parcul recent amenajat derivatie din cimitir,fra masina si la ore tirzii,sa va minunati de cini pisici si alte animale de companie >poate asa reusiti sa aflati dece o data ridicati cini reapar iar la locul lor . sesizare catre primarie au fost dar Nica domnule primar.si mai vedeti cite unul care creste 15-20 pisici maidaneze .Caci daca intri la el in bloc iti muta nasul mirosul pestiletial si de purici etc;nu mai vorbim. Ceea ce ati facut prin iosia cu garajele cind nu a-ti avut loc unde sa parcati si aiceea in zona ati putea face .Iar chestii cu oraselul copiilor Ehhh am sa mai revin (daca doriti se pot si filma si poza) cum doriti.Astept o luminita .Va multumesc pt atentia acordata .Si multa bafta si-n viitor . Cetateanul
80.
Doru Constantin | septembrie 25, 2009 at 12:13 am
As dori sa gasesc o persoana responsabila din partea Primariei Oradea care sa fie capabila sa asculte problemele chiriasilor din blocul ANL de pe b-dul Stefan cel Mare. Daca traiam intr-o alta tara, probabil oricare in afara de Romania, discutam cu proprietarul. In Oradea asa ceva este imposibil. Incercam de ani de zile sa rezolvam problemele legate de pierderile de apa rece, pentru care fiecare familie plateste, lunar, suplimentar, o suma variind intre 10-24 Ron. Inmultit cu 125 de familii, este o suma. Cauza probabila o constituie contoarele care nu mai corespund metrologic, deoarece au trecut 6 ani de la instalarea lor. In ciuda numeroaselor solicitari de a ni se da o solutie tehnica sau de interventie a proprietarului de drept, respectiv Primaria Oradea, in remedierea acestei probleme, nu s-a gasit nici o metoda de a o rezolva. Motivul pentru care va scriu este faptul ca v-am observat in campania electorala cum ati trecut pe strazi si le-ati promis oamenilor ca le veti rezolva problemele. Cu toate ca ceea ce am aratat mai sus a fost mediatizat de nenumarate ori, nu a starnit nici o reactie, un impuls al vreunui angajat al PMO, o chestie barbateasca pana la urma in care cineva sa exclame: hai sa vedem care e problema si cum se poate rezolva ! Asemenea expresii nu sunt cunoscute in institutia d-voastra. Se stiu vehicula preturi (in sensul ca un apartament construit cu 10800 Euro se umfla brusc si ajunge la 36000), raspunsurile date unui umil numar de 500-600 persoane, platitori de impozite si taxe locale este unul foarte sec, detasat complet de problema in sine, in sensul ca nu se poate, ca altcineva trebuie sa rezolve de fapt, etc. Chiar nu aveti in PMO o persoana capabila sa se ocupe de problemele chiriasilor PMO? Este asa de greu ? Ca parte a unui contract, PMO nu stie decat sa incasese perioadic chiria si ATAT? Obligatiile sunt numai pentru chiriasi ? Proprietarul nu are decat drepturi ? Este posibil ca in conditiile imobiliare actuale sa fie pastrate locuinte goale de 6 luni si sa se intample ca tot familii de rromi sa beneficieze de ele ?
MAI EXISTA PERSOANE RESPONSABILE IN INSTITUTIA PE CARE O CONDUCETI ?
V-am invita sa ne aflati problemele si sa ne cunoasteti, sa vedeti cati copii locuiesc in acest bloc plin de igrasie dar stim ca politicienii nu mai au timp de problemele oamenilor decat in campanie electorala si d-voastra in mod special nu agreati copii, in speta cei de gradinita…Daca v-am suparat cu ceva, imi cer scuze. Noi, muritorii de rand, mai avem frustrari si aceste supape ne tin sa nu iesim in strada pentru a cere socoteala acelor care ne mint de fiecare data. Insa niciodata nu e prea tarziu….
81.
Adrian Szoke | septembrie 28, 2009 at 10:02 am
Dl. Primar,
Alocatia de hrana inseamna alocatie de hrana deci nu alte cheltuieli cum precizati dumneavoastra in mesajul anterior. Si spre stiinta dumneavoastra pentru ca nu ajung fondurile alocate de primarie, ca si parinti platim separat pentru detergenti de curatenie si chiar reparatii la cladirile gestionate de primarie -amenajari de curti interioare etc.
De ce nu introduceti taxe si la scoala (si acolo sunt cheltuieli curente- apa, curent, incalzire etc. – sub forma de contributie la programul “cornul si laptele”)?
Probabil a trecut mult de cand ati avut copii la gradinita, dar a frecventa gradinita nu este o activitate complementara si optionala gen curs de judo etc. (cum s-a exprimat un colaborator de-al dumneavoastra). Invatamantul totusi inca este gratuit. Deci nu ar trebui sa existe contributii pentru incalzire, apa etc.
Corect ar fi fost sa mariti suma contributiei alocatiei pe zi decat sa veniti cu masuri gen suma minimala…
Va adresez cateva intrebari:
1. De ce publicati hotararile (de ex. pe site s-a afisat doar in in 23/09/09 HCL 707 (la Gradinite nu s-a afisat, Monitorul Oficial al judetului Bihor nu este usor de gasit) mult dupa ce sunt adoptate. Pentru transparenta ar fi bine sa publicati chiar proiectele de hotarari astfel sa fie aduse spre cunostinta locuitorilor orasului si sa poata fi aduse modificari din timp, in eventualitatea ca, consilierii voteaza in unanimitate de voturi -doar pentru ca li se servesc hotararile la pachet si ei vor acasa…
2. Dumneavoastra cand iesiti in oras la vreun local platiti si pizza ce o veti consuma peste 2 – 3 saptamani…. Asta referitor la faptul ca din banii ramasi din alocatia de hrana li se vor asigura copiilor pachetele de Craciun, 1 Iunie etc.
3. Sa desconsideri un act oficial ca si o adeverinta medicala eliberata de un cabinet medical mi se pare straniu. Cate concedii medicale ati refuzat sa semnati la plata in Primarie pe motiv ca poate se elibereaza usor.
4. Va rog sa nu ii uitati pe consilierii care vau sfatuit si au eliberat acest proiect de Hotarare de la fondul de premiere (pentru ca nu cumva sindicatul functionarilor sa va dea in judecata).
Va doresc sanatate si astept raspunsul sau reactia dumneavoastra cu interes.
P.S. Va rog frumos astept un raspuns si nu sa imi stergeti mesajul.
82.
Szeghalmi Eva | septembrie 29, 2009 at 7:32 am
Stimate Domnul Primar!
Sunt una din cei 109 membrii al Composesoratului Spicul Oradea Episcopia.
.Aven un teren in intersectia drumului comunal Santau cu drumul lui Satu -Mare, chiar langa drum. In data de 24.sept a.c. s-a pornit realizarea unui trotuar/pista ciclisti spre Real 2 pe terenul nostru, primit si intabulat anul trecut.
Am predat imediat sesizarea in scris, rugind, sa opreasca lucrarile.Ieri, 28.sept m-am interesat de ecoul sesizarii, la care am primit raspunsul cinic de la serv. Investitii, ca lucrarile se vor finaliza, noi avem dreptul, sa dam Primaria in judecata, care proces se va intinde cinci ani, iar intre timp Primaria ne va lua aceasta fisie, fiind drum public.
Stimate Domnul Primar! Va stiu. ca sunteti om cinstit, si drept, se poate intimpla asa ceva, ca pe timpul raposatului?
Printre membrii Composesoratului vechiculeaza idea, ca Realul poate aranja ori ce cu edilii orasului.Sa fie tocmai asa? As dori. sa nu cred
Cu respect
83.
Chirila Viorica | octombrie 5, 2009 at 1:34 pm
Stimate Domnule Primar,
Locuiesc pe str.Postavarului nr.2,in centrul orasului Oradea de 21 de ani si modul de incazire a locuintei este intocmai epocii de piatra(cu lemne),nici macar la apa calda nu suntem racordati.Aici nu vorbesc despre o casa privata ,ci de un imobil cu 18 familii.
Cu respect,
Chirila VIorica!
84.
POP MIRCEA | octombrie 7, 2009 at 11:32 pm
Buna ziua
As dori sa ridic problema ‘ fetitelor ‘ care zilnic isi fac veacul pe linga drumauri orasenesti,uamt,simcor etc. de pe str.uzinelor.
ieri era o fata in chiloto si sutien ziua in amiaza mare.
Dumneavostra ce a-ti face cand v-ar intreba copilul zilnic ce e cu fetele astea dezbracate?
Si inca ceva…Zilele trecute trenul a lovit un tir plin cu sticla.
Cine ar trebui sa curete sticla sparta de pe marginea drumului?
Ar trebui anuntati cei de la mediu sau garda de mediu cumva?
Astept un raspuns din partea dvs.
Multumesc
85.
Ion | octombrie 10, 2009 at 11:49 am
Sunt unul dintre cei care v-au votat, domnule Bolojan, cred ca datorita dumneavoastra, in Bihor, nu numai in Oradea, PNL, a obtinut acel frumos scor electoral anul trecut. O sa va votez si peste e ani, e firesc ca primarul municipiului Oradea sa fie un fiu al Bihorului, nu un venetic.
Toate bune si frumoase cu parcarile in municipiu, dar tare ma tem ca, daca vine o iarna grea, o sa aveti surprize neplacute. Reteaua de distributie secundara la termoficare e partial DISTRUSA, va fi un adevarat cosmar sa NU SA O MENTINEM LA PARAMETRII DE AVARIE, CE EFECTIV S-O PUNEM IN FUNCTIUNE.
In primavara, ne rugam sa vina caldura pentru ca nu mai puteam sa o mentinem in functiune la parametrii cit de cit normali, in speranta ca vom reusii sa remediem portiunile distruse, in reparatiile de vara.
In loc de reparatii,CIRPELI sau NIMIC. Acum,” tovarasul” director al termoficarii Szabo, ne anunta prin intermediul coordonatorilor de zona ca, “sa ne pregatim ca vom dormii la serviciu”, pentru a reusii sa mentinem in functie, sistemul de distributie secundar de incalzire. Ma rog, poate spune el ce vrea, cu AER, nu remediezi nimic.
Din pacate, datorita indolentei operatorilor rondieri(mecanicii de punct termic), parerea cetatenilor despre lucratorii sectiei de termoficare e proasta. Dar noi, instalatorii si lacatusii, vom fi cei care vom trage ponoasele neefectuarii operatiilor minime de reparatii ale retelelor de incalzire inpreuna cu dumneavoastra domnule Bolojan, cetatenii acestui municipiu nu vor crede in lacrimi daca , Domne fereste, in plin inghet, o parte dintre ei vor ramine in frig.
Poate ar fi fost oportuna o intilnire cu cei care intretin EFECTIV reteaua de distributie a incalzirii si a apei calde, ati afla lucruri pe care conducerea nu stiu daca vi le-a spus.( Bine stam, daca am ajuns sa ne cheltuim uneori, din retributia si asa cam mica 8-900 de lei, nu povesti cum scrie in presa, citeva zeci de lei, pentru a putea remedia unele defectiuni, cumparind materiale de care avem nevoie.)
Eu va doresc in continuare sa fiti sanatos.
86.
vancea viorel | octombrie 23, 2009 at 10:16 am
Stimate Domnule Ilie Bolojan as dori sa va intreb ce se va intampla cu clubul Fc Bihor pemntru ca pana acun se astepta un investitor strain si se tot vorbea de un colaps financiar.
M-ar interesa daca Fc Bihor risca un faliment?
Acest investitor italian se va mai intoarce la oradea?
87.
Bostaca Alexandru | noiembrie 5, 2009 at 12:28 am
Stimate domnule Ilie Bolojan,va respect si apreciez tot ce ati facut si inca mai faceti pentru a indrepta cate ceva in aceasta tara,in vederea descentralizarii,debirocratizarii,si simplificarii modului de rezolvare a problemelor rele ale cetatenilor.Dupa parerea mea cred ca ar fi bine daca ar fi oameni ca dumneavoastra cel putin cate unul in fiecare judet.Toata consideratia si tot respectul.