Un jurământ care obligă

iunie 20, 2008

Miercuri am depus jurământul ca primar al Oradiei. Este o formalitate obligatoriu de îndeplinit pentru a-mi putea prelua prerogativele. Am rostit următorul text, cu mâna pe Constituţia României şi pe Biblie: “Jur să respect Constituţia şi legile ţării şi să fac, cu bună-credinţă, tot ceea ce stă în puterile şi priceperea mea pentru binele locuitorilor Municipiului Oradea. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!”

Nu vreau să intru în amănunte, mai multe găsiţi pe site-ul meu, la adresa http://www.iliebolojan.ro/content/view/35/1/. Vreau doar să repet ceea ce am spus şi în cuvântul din cadrul şedinţei de constituire a noului Consiliu local: îi asigur pe orădeni că  jurământul pe care l-am depus nu este unul de formă şi că voi face totul pentru binele lor. Încrederea pe care mi-au arătat-o prin votul lor mă obligă la acest lucru.

Entry Filed under: Primaria Oradea. Etichete: .

83 Comments Add your own

  • 1. mara  |  iunie 20, 2008 at 9:32 am

    Buna ziua!
    ..din cate am citit pe blog cei mai multi oradeni ar dori ca primarul ca se transforme intr-un “killer” si sa execute toti coruptii din primarie si nu numai.
    Intrebare: oare primarul nu tre sa faca administratie , nu justitie??
    Bolojan o sa faca administatie ca la carte si daca in timp ce o sa faca asta va da peste “inginerii” cu iz penal le va scoate la lumina, sa se bucure si poporul….
    …alianta cu udmr s-a nascut din lipsa de alternative….e mai bine asa….daca intradevar ce se scrie in presa despre “afacerile ” udmr din judet e adevarat , vom asista ca la spectacol la destituiri de personalitati…daca asta se doreste….

    Răspunde
  • 2. Luchi  |  iunie 20, 2008 at 5:09 pm

    Buna ziua D-le Primar,
    Doamne Ajuta si sa fie intr-un ceas bun depunerea juramantului! De acum inainte stiti ce aveti de facut si stiu ca veti reusi. Dorinta de schimbare a lucrurilor pe fagasul normal ,corectitudinea si dialogul cu oamenii va vor aduce rezultatele dorite de toti lucuitorii Oradiei.E mare lucru ca fiecare la locul lui de munca sa-si faca corect treaba,sa nu fie obraznic si sa nu injoseasca pe cei pentru care lucreaza,oameni suntem cu totii,avem aceleasi drepturi si datorii toti in mod egal,respectul reciproc este o conditie a fiintei umane, asta ar fi tare important sa inteleaga romanii nostri! Va doresc mult succes!

    Răspunde
  • 3. Cristian H  |  iunie 21, 2008 at 2:43 am

    Felicitari pentru juramant si chiar daca nu sunt o persoana credincioasa (respect persoanele care au o credinta) va urez multe realizari si successe in noua functie de Primar al orasului Oradea.
    Pot spune ca la ultimul vot am luat decizia buna, realizarile dvs. din domeniul public (pasapoarte) sunt mai mult decat o carte de vizita si cu siguranta cei care v-au votat spera la un oras mai bun, mai curat care sa ne faca mandri ca suntem Oradeni.
    Tot ce pot spune e ca la prima vedere Ilie Bolojan este un Om integru si care sustinut de cetatenii acestei frumoase urbe va face treaba.
    O ultima urare: “Tineti-va prietenii aproape, iar dusmanii si mai aproape.”
    Cunoscandu-i pe toti veti sti cum sa infruntati situatiile de orice natura.

    Cu stima, Un Oradean.

    Răspunde
  • 4. gyges77  |  iunie 21, 2008 at 6:23 pm

    Din cate am inteles in campania electorala, sunteti “pocait”. Cu toate acestea, am observat ca la depunerea juramantului v-ati facut cruce. D-voastra cum numiti acest gest? Eu il numesc ipocrizie.

    Răspunde
  • 5. Alexandru Seres  |  iunie 21, 2008 at 7:19 pm

    @gyges77: Ilie Bolojan e ortodox. Afirmatiile ca ar fi pocait au fost facute de adversarii sai politici.

    Răspunde
  • 6. valentina  |  iunie 21, 2008 at 7:25 pm

    Gyges77 ce-ai inteles tu in campanie este GREASIT!! Daca iei de bune toate mizeriile disperatilor de la PD-L aruncate la adresa D-lui Bolojan, esti intr-o mare eroare!! Domnul Bolojan a dezmintit faptul ca a fost facut pocait in fluturasii raspanditi de MATEi & Co., desi nu vad ce treaba avem cu religia omului…Dar fii sigur ca, daca D-l Bolojan a spus ca nu-i asa, apoi asa este!

    Răspunde
  • 7. Mihai  |  iunie 22, 2008 at 12:26 am

    Pentru gyges77: Mi se pare dezgustator sa faci in 2008 comentarii negative la adresa religiei unui om. Daca Ilie Bolojan ar fi fost pocait era mai putin valabil? Daca cineva e roman sau ungur, ortodox sau catolic sau “pocait”, oare chiar asta e important? Oameni cinstiti si hoti sunt in toate natiile si religiile. A face diferente dupa natie si religie e semn de mare saracie.

    Răspunde
  • 8. gyges77  |  iunie 22, 2008 at 2:28 pm

    Mihai, m-am legat intr-adevar, insa nu de religia persoanei in cauza, ci de un gest anume pe care l-a facut. Nu scoate lucrurile din context. Iar in ceea ce priveste apartenenta religioasa, daca am gresit imi cer scuze, daca nu… nu.

    Răspunde
  • 9. AdiH  |  iunie 23, 2008 at 12:33 pm

    Spor la treaba domnule Bolojan!
    If you need any help I will be very glad to be involved!
    Oradea city has to grow more than Cluj or Timisoara and I hope that your management will change the MENTALITY and the ATTITUDE of Oradea citizens.
    Best regards

    Răspunde
  • 10. Adina  |  iunie 23, 2008 at 1:02 pm

    Buna ziua.

    Va doresc mult succes!. Foarte multa lume are multe asteptari de la dvs. in perioada imediat urmatoare, pt ca sunt multi cei care cred in dvs si in valoarea dvs. umana. care sunt proiectele pe care doriti sa le initiati primordial?

    Răspunde
  • 11. flavia  |  iunie 24, 2008 at 12:14 pm

    Felicitari pentru succes in alegeri si mult spor la munca. Domnule Bolojan!

    AdiH ma bucur ca te-ai oferit voluntar. Ar fi superb sa se inceapa o colaborare primarie-oradeni, si sa fie cat mai implicati locuitorii, si mai ales tinerii, care sunt in vacanta si au mult timp liber, ar fi superb sa participe la diferite activitati de voluntariat in folosul orasului;)

    a mon avis…

    sa veti o saptamana superba!!!!

    Răspunde
  • 12. Daniela  |  iunie 24, 2008 at 12:22 pm

    Spor la lucru si intelepciune si putere! Stiu ca sunteti om de cursa lunga. Va doresc sa rezistati la ritmul de lucru pe care vi l-ati impus si l-ati impus si echipei. Am crezut ca nu vad bine cand am vazut ca nu doar functionarii, ci si viceprimarii vin inainte de 7:30 la serviciu.

    Răspunde
  • 13. paul b  |  iunie 24, 2008 at 3:07 pm

    ati inceput sa faceti curat pe blog si sa stergeti unele comentarii :-? e etic? aveti spatiu limitat? dupa ce criterii stergeti comentariile?

    Răspunde
  • 14. Cristian H  |  iunie 24, 2008 at 9:31 pm

    M-am trezit ca am permisul de conducere expirat si am ramas impresionat de ceea ce am gasit pe Str. Dunarii nr.2.
    “Bugetarul” de la ghiseu – amabil, prompt si cu fluturasul pregatit sa-mi satisfaca nevoia de informatii.

    Placute sunt si imensele placute care te avertizeaza ca-n aceasta unitate nu se primeste spaga (tocmai am descoperit si un site despre care nu aveam habar – faraspaga.ro).

    @Adina: Eu spun sa avem rabdare, nu poti cere cireasa de pe tort pana cand n-ai macar blaturile coapte.

    Recomandabil ar fi un inceput cu “tras de perciuni” tocmai la RER sau ce denumire o mai avand cei care se ocupa de “curatenia orasului”. Ghilimelele sunt pentru a ironiza modul in care acest oras este intretinut. O vina e cu siguranta a noastra, dar poate ca nu in mod direct.
    D-le Primar va recomand o plimbare pe Transilvaniei sa vedeti cate cosuri de gunoi au mai ramas “in picioare” iar apoi sa ne intrebam: De ce? Cine?
    Mai recomand si o plimbare pe Coros, Magheru unde chiar daca se regasesc aceste cosuri de gunoi pe stalpi sunt “pline ochi”.
    E inutil sa aratam cu degetul, insa vinovatii suntem noi, cetatenii acestei urbe, fie ca nu am gasit cosul, fie ca acesta e plin, fie ca persoana care ar trebui sa mentina curatenia nu o face indeajuns de “convingator”.

    In ultimii 2 ani am lucrat intr-o alta tara Europeana, iar orasul nostru mai are cale lunga pana sa-l numim European.

    Spor la treaba, d-le Primar si eu personal va doresc o noua “carte de vizita” chiar daca nu acum imediat, macar la inceputul anului viitor; iar oradenilor mai mult simt civic.

    Răspunde
  • 15. Cristian H  |  iunie 24, 2008 at 9:39 pm

    Ahh, imi cer scuze pentru al 2-lea comentariu, dar azi a fost o zi cu plimbari multe si am uitat sa spun “Multumesc” pentru Camera 7 din Primarie unde n-am stat la coada,am fost ajutat cu promptitudine si chiar m-am bucurat de aerul conditionat :)

    Răspunde
  • 16. Asistent Ilie Bolojan  |  iunie 25, 2008 at 7:02 am

    @paul b: Nu a fost sters niciun comentariu din cele publicate pana acum. Spatiul destinat comentariilor nu este limitat si nu exista alte criterii decat cele publicate in pagina Regulile casei.

    Răspunde
  • 17. shaker  |  iunie 25, 2008 at 3:39 pm

    Dle Primar-se scrie ca lucrati la o noua organizare a Primariei. Ca persoana din interior va sfatuiesc ca inainte de a lua decizii treceti prin filtrul gandirii dvs. competenta oamenilor. Nu va lasati influentati de lingai.Incercati sa treceti prin birouri, cunoasteti-va colaboratorii, cu ei veti lucra si nu singur, iar daca va lasati dus de nas veti ajunge de unde au lasat ceilalti Primaria.Solicitati rapoarte de activitate, zilnic faceti-va timp pentru cate un serviciu si veti afla multe.Altfel nu va veti deosebi de predecesori, oamenii cu bun simt nu ies in fata si nici nu inoportuneaza. Sunteti la inceput, toata lumea asteapta ceva sa se intample spre bine, nu va grabiti sa trageti concluzii sugerate sau etichetate de unii, altii.

    Răspunde
  • 18. patricia  |  iunie 25, 2008 at 4:36 pm

    Stimati oradeni (carora va pasa), va rog vizitati pe pagina http://www.oradea.ro unul din link-urile din stanga “contracte de interes public”.
    O sa gasiti lucruri extreeeeeem de interesante! Veti ramane stupefiati, cati, unde si pe ce se duc banii publici. Cititi unu sau doua contracte, din domenii la care va pricepeti sau care va intereseaza. Cu cata nonsalanta si generozitate se azvarlea banu’ public! Si puneti apoi in balanta cat si cum am beneficiat noi oradenii de acele contracte. Iar contribuabilul sta cuminte la coada sa-si plateasca la termen toate taxele si impozitele. Totusi, un lucru imbucurator: multumim pentru transparenta.
    Sper , d-le primar sa ramaneti “transparent” si “OPEN MIND”.

    Răspunde
  • 19. dudu  |  iunie 25, 2008 at 8:49 pm

    Domnule Bolojan
    Va urez si eu sanatate si multa putere de munca in mandatul care se anunta a fi teribil de greu.
    Probabil k nu e cel mai potrivit moment…dar v-as ruga sa-mi raspundeti si mie la o curiozitate: in cele doua luni cand cei trei directori au fost lasati fara atributiuni de catre predecesorul d-voastra, ce sporuri au avut pe langa salar??????(gen salarii merit, prime, stimulente etc)
    Eu am convingerea k totul a fost o intelegere intre ei…

    Răspunde
  • 20. koma  |  iunie 26, 2008 at 12:25 am

    noblesse oblige!

    nu juramantul este cel care obliga, pentru ca mai toti cei care au jurat pana acum au ajuns fie intentionat fie din alte cauze sa incalce legamantul facut. aceasta formalitate a ajuns o gluma pentru clasa politica romaneasca. putini sunt cei care se onoreaza in fata Dlui si a celor care i-au ales sa-i conduca. iar aprecierea pe care ti-o da omul de rand este lasata prin puterea exemplului, un lux tot mai putin folosit in strategia de conducere.

    fii bun si-atunci cei buni te vor urma

    Răspunde
  • 21. DANA  |  iunie 26, 2008 at 2:17 pm

    dle bolojan as dori sa stiu care va fi rezolvarea bulinelor taxi.va multumesc

    Răspunde
  • 22. RazeX  |  iunie 27, 2008 at 7:20 pm

    Domnule Bolojan , termenul pentru predarea ANL-urilor a cam expirat demult, noi cei tineri si fara perspective ce ne facem? Cand se vor da rezultatele? cat mai asteptam?nu se va face public o situatie? macar sa stim cum sta treaba, cum ne orientam. Mersi

    Răspunde
  • 23. CRISTIB  |  iunie 28, 2008 at 5:48 pm

    BUNA ZIUA DOMNULE BOLOJAN.
    SUBSCRIU COMENTARIULUI DOMNULUI SHAKER. FITI CONVINS CA SUNT MULTE PERSOANE IN PRIMARIE (SUNT UNA DINTRE ELE) CARE CHIAR DORESC BINELE ACESTUI ORAS, DAR DUPA CUM SPUNE DOMNUL SHAKER SUNT CEI CARE AU BUN SIMT SI ISI VAD DE TREABA LOR IAR DE AFIRMAT NU POT SA SE AFIRME DIN CAUZA UNORA CARE MERG LA SERVICIU NU PENTRU O PAINE CINSTITA CUM SE SPUNE CI PENTRU ALTE OPORTUNITATI. PROBABIL CA NU VETI AVEA TIMP FIZIC SA STATI DE VORBA CU FIECARE IN PARTE CA SA STITI CU CINE AVETI DE-A-FACE DAR SUNTEM MULTI CEI CARE SPERAM SA O FACETI!

    Răspunde
  • 24. orbecaila  |  iunie 30, 2008 at 6:52 pm

    oameni buni, gata cu urarile de bine, hai sa il vedem la treaba k azi e 30 iunie si de pe 18 n-am sesizat mare schimbare, mi-e sa nu ne ardem si noi k bucurestenii, dar macar Oprescu e pe sticla iar al nostru domn primar sta pitit, nu ca l-as vrea la posturile locale care majoritatea deservesc politic dar noah, ce sa ii faci ? asteptam sa se faca ceva cu cap in interesul nostru asa cum asteptam si stoparea unor contracte sau ameliorarea lor spre a mai salva ce se poate salva din imensele spagi care si le-au tras cei de dinaintea dansului. urme sunt doar ca trebuie cautate si deservite justitiei, sau aberez eu oare ? si sa nu uitam ceva, poate ca nu vad eu asa bine dar celelalte simturi le am destul de ascutite

    Răspunde
  • 25. Cristi B.  |  iulie 1, 2008 at 10:02 am

    @ orbecaila: tu ai impresia ca Primaria e o grupa de copii de la gradinita, la care te uiti urat odata si e liniste o ora. . .

    Răspunde
  • 26. Adrian  |  iulie 1, 2008 at 3:15 pm

    Sunt convins ca aveti multe prerogative, dar ar fi frumos, ca o data pe saptamana sa mai postati cate o impresie…inca mai avem sperante :)

    Răspunde
  • 27. Marian Z.  |  iulie 1, 2008 at 11:29 pm

    Eu m-am mutat de curand in Oradea si, ca unul venit din afara, vad unele realitati “la rece”. Cred ca era nevoie de o schimbare majora in modul de administrare a orasului si sper ca domnul Bolojan ne va forta mana in a-l realege la urmatoarele alegeri… Succes! By the way, maine am treaba la primarie, la taxe si impozite, asa ca i sa testez pe viu cum decurge munca functionarului public oradean, din perspectiva cetateanului de rand.

    Răspunde
  • 28. sergiu  |  iulie 2, 2008 at 12:32 pm

    sa fim seriosi…. multumiti lui Kiss care a fost cel mai mare hot de la sefia CJ.
    la inceputul mandatului lui tarle se lauda cu bani care sunt in contul primariei si a CJ…. acum aflam ca defapt suntem in datorii….. Kiss e cel mai mare hot(il tineti unde e numai din motive politice)

    Răspunde
  • 29. Citizen X  |  iulie 4, 2008 at 8:37 am

    Domnule PRIMAR! Va rog frumos sa tineti cont de faptul ca oradenii nu sunt unanimi “roacheri” si ca la diversele evenimente cum ar fi acum, zilele acestea, ZILELE CETATII ORADEA, am dori si altfel de muzica decat ROCK, HEAVY METAL si alte urlaturi alipite genurilor!!!
    In schimb, cred ca si tinerii si cei mai in varsta l-ar aprecia pe Baniciu, Bertzi, Phoenix, seicaru, Hrusca, “Vama Veche”, Iris, Compact, Semnal M etc

    Multumesc!

    Răspunde
  • 30. Leonard  |  iulie 4, 2008 at 5:31 pm

    In afara de chestia cu “ordine” in Primarie, vom mai auzi si altceva?pana acum asta cu primaria ma cam plictiseste.Apropo de gasca ….cum de dl. Carp a trecut din PD-L brusc in PNL inainte de alegeri? e cumva din convingere?…..mmm nu cred. In fine, astept sa se investeasca in oras si sa fie cum trebuie sa fie un oras European.

    Răspunde
  • 31. Stefan  |  iulie 9, 2008 at 5:20 pm

    Domnule Bolojan, va rugam, nu lasati baschetul sa moara! Cititi va rog acest articol, dar mai ales opiniile oradenilor!

    Răspunde
  • 32. oradean  |  iulie 10, 2008 at 8:32 am

    Am fost dezamagit sa citesc ca cei care detin terase pe centru au fost amendati de catre angajatii primariei pt… umbrele si doua randuri de mese. Daca nu ar fi aceste terase corso/ul ar arata si mai deprimant decat este. Aceste terase mai inveselesc putin atmosfera sumbra data de minunatele cladiri monument aflate in halul de degradare in care arata acum si a pavajului la fel de tern si de lipsit de orice fel de frumusete.
    Desemenea trecand zilele acestea pe corso am ramas STUPEFIAT sa vad ca erau amendati cantaretii stradali care mai poposesc din cand in cand pe la noi. Intrebarea mea este: DE CE? Am fost si la Venetia si la Paris, Milano peste tot sunt astfel de trupe care, pana la urma creeaza ‘atmosfera’ in centrele istorice ale oraselor. ESTE RUSINOS!

    Se pare insa ca masinile parcate ILEGAL pe pietonala (fostul UNIC colt cu strada MIHAI EMINESCU) nu deranjeaza pe nimeni, si ca stalpii de protectie care ar trebui sa ii impiedice pe soferi sa intre cu bolizii pe pietonala LIPSESC CU DESAVARSIRE! Asta nu le/a mai sarit in ochi functionarilor primariei?!

    Sau taraba de fructe si legume de pe republicii colt cu str. DUNAREA! Nu este cumva destul loc in piete ca sa isi desfaca marfa?! Sau aceasta taraba se potriveste mai bine in peisajul arhitectural al centrului decat o terasa de pe corso?!

    Deasemenea tirurile parcate ILEGAL pe soselele de centura raman asa nestingherite de nimeni.
    Dezordinea continua ‘NEDERANJATA’ de nimeni. Daca tot v/ati pus sa faceti curatenie, incepeti macar cu lucrurile ESENTIALE.
    Pana acum am ramas la fel de dezamagit.

    Răspunde
  • 33. cristior  |  iulie 11, 2008 at 5:58 pm

    Am aflat ca se vor taia cheltuielile pentru repararea acoperisului salii de sport Antonie Alexe. Pacat dar daca asta e bugetul… asta e… sper sa se poata face din bugetul anului viitor.
    Ceea ce ma mira este gandirea initiala: punem parchet, schimbam jumatate din scaune, pomisori si gard nou afara dar inauntru picura apa. N-ar fi fost logic sa se faca prima data acoperisul, mai apoi interiorul si abia la sfarsit gardul ? Nu trebuie sa fii doctor ca sa iti dai seama ca asa ar fi fost normal. Dar cand se fac asemenea “erori”, trebuie vazut ce firma a pus gardul, ce firma a pus pomisorii si cine din primarie a gandit asa mersul lucrurilor. Nu cred ca un functionar trebuie prins cu banii de mita in mana ca sa i se poata pune sub semnul intrebarii postul de Primarie. Cred ca lipsa de gandire in interesul public (adica daca se distruge parchetul nou din cauza apei, mai platim parchet nou pe parte din sala) e suficienta.

    Răspunde
  • 34. Ramona  |  iulie 11, 2008 at 9:24 pm

    Nu mai permiteti ca la cladirile istorice cu o arhitectura deosebita sa se inlocuiasca geamurile din lemn cu geamuri termopane din plastic alb ce strica total aspectul acestor cladiri.Am vazut nu una ci multe in jurul centrului si daca faceti o plimbare le veti constata. Ma deranjeaza si faptul ca nu se restaureaza cladirile importante ale orasului, acoperisurile vechi ,ce mai cad in capul pietonilor….

    Răspunde
  • 35. popescu maria  |  iulie 12, 2008 at 2:36 pm

    Vant buna la pupa!!!
    In sfarsit un primar care nu bate campii!!

    Răspunde
  • 36. RA3  |  iulie 15, 2008 at 4:42 pm

    Au mai fost si altii alesi, au mai depus si altii juraminte si viata e aceeasi :)

    Răspunde
  • 37. Olivia  |  iulie 15, 2008 at 9:53 pm

    “Aleşii orădeni s-au reunit ieri într-o primă şedinţă a Consililului Local, pe ordinea de zi aflându-se rectificarea de buget negativ care atrage după sine o serie de restricţii. Astfel au fost reduse în mod semnificativ sumele necesare investiţiilor prognozate să se realizeze în acest an în municipiu, a fost micşorată valoarea tichetelor sociale acordate pensionarilor orădeni, dar s-a decis şi anularea burselor de excelenţă acordate elevilor şi studenţilor.
    Valeriu Cuc: În paralel cu aceste reduceri (?!), consilierii au aprobat şi o majorare, cea a preţului energiei termice. Începând cu 1 iulie, factura de întreţinere va creşte cu peste 15%. ”

    Crisana de azi…
    Care-i faza?!

    Răspunde
  • 38. blinder  |  iulie 17, 2008 at 10:08 pm

    am vazut ca s`a impartit orasul in sectoare.. in fiecare sector ar trebui teoretic verificata munca celor de la RER. eu stau in rogerius si pot sa spun ca poate o data pe an se da cu matura pe strazile din jur.. si atunci “la vrajeala”. iar gunoiul se colecteaza in batjocura, toata mizeria din jur e lasata acolo, iar din masina duhoarea si resturile de mizerie te fac sa te muti. daca acesti viitori inspectori vor constata ca totul e in regula aici.. sunt platiti degeaba. iar daca intr`adevar s`a schimbat ceva la primarie si cineva chiar ne va asculta, reclamatiile vor curge, va asigur.

    Răspunde
  • 39. Ionut  |  iulie 18, 2008 at 9:04 am

    Oameni buni, nu va mai obositi sa postati….
    Blogul a fost bun in campania electorala, acuma nu mai isi are rostul?….

    .. sau ma insel, d-le Bolojan?

    Răspunde
  • 40. Gabriela  |  iulie 18, 2008 at 1:24 pm

    Buna ziua!

    Ma bucur foarte mult ca avem un primar nou si imi pun mari sperante in competenta si in inteligenta sa.
    Nu am urmarit in mod constant discutiile de pe blog, si sper ca ceea ce voi scrie eu aici nu s-a prea abordat inca. Daca tot se vorbeste atat de mult despre curatenia in oras, de ce sa nu ne preocupam si de gestionarea desurilor? Cred ca e momentul sa se implementeze si in Oradea sistemul de colectare selectiva a gunoaielor, pentru e mare pacat sa se arunce atata materie refolosibila. Stiu ca au mai fost tentative, dar nu s-au vazut rezultatele.
    Cred ca opinia publica incepe sa fie tot mai constienta de problemele de mediu si cred ca e de datoria noastra sa avem grija de noi insine, nu?

    Răspunde
  • 41. Rodica  |  iulie 27, 2008 at 12:52 pm

    Domnule primar,
    Faceti ceva va rog frumos in privinta cosului de la cet……noi cei din Rogerius nu mai putem lasa geamurile deschise…ce sa mai spun despre haine intinse pe balcon.

    Răspunde
  • 42. aurel  |  iulie 31, 2008 at 2:30 pm

    Dle Bolojan, sper ca adresa de mail este inca valabila si din cand in cand mailurile primite se mai citesc. Nu de alta, dar cred ca acolo veti primi multe informatii interesante. Va doresc succes in munca d-voastra!

    Răspunde
  • 43. Alin Cristea  |  iulie 31, 2008 at 11:39 pm

    Domnului primar, cu pasiune (urbană)

    http://rotundu.wordpress.com/2008/07/31/domnului-primar-cu-pasiune-urbana

    Răspunde
  • 44. catalin  |  august 1, 2008 at 1:09 am

    Vreau sa va dau un link cu o stire pe site-ul constrastonline.ro care il calomniaza pe D-l Bolojan.

    http://www.contrastonline.ro/stiri/actualitate-3/bolojan-sia-pus-omul-la-compania-de-apa-17602

    Daca cumva dispare stirea am facut si captura de ecran si o pot trimite oricand.

    Răspunde
  • 45. catalin  |  august 1, 2008 at 10:26 am

    Cand se va face ceva in privinta clopotelelor care se trag in prostie in oras? Zi de zi auzi numai clopote. Nu se poate asa ceva. Sluba este Duminica, si atunci merg oamenii la biserica, nu in fiecare zi a saptamanaii. La Biserica Albastra AZI NOAPTE au tras clopotele la ora 3:00, pe langa faptul ca le trage in fiecare dimineata la 7:00 si la 8:00!!

    Răspunde
  • 46. koma  |  august 1, 2008 at 1:28 pm

    @catalin

    nu pricep in ce consta calomnia. e normal ca un primar sa numeasca oameni a caror calitati le cunoaste, garantand astfel pentru profesionalismul pe care urmeaza acelora in viitor.

    Răspunde
  • 47. paul b  |  august 2, 2008 at 12:31 am

    am avut timp sa ma uit pe noul site al primariei…arata bine, e mai rapid, dar ar fi bine dc ar fi mai multe informatii/rubrici pe site (cum erau inainte). or cel putin linkuri (ar fi folositoare o harta online a orasului, unde sa poata fi cautate strazi or institutii publice).

    …vai ce rau stam la capitolul impumuturi/indatorare. o sa fie o piedica in dezvoltarea orasului pana`n 2025. mai ales dc banii nu sunt folositi cu`ntelepciune.

    si`o`ntrebare: Ce se va`ntampla cu cele 7,205 mil EUR bani imprumutati, ramasi necheltuiti de la achizitia tramvaielor?!?

    ps. cred ca stiti deja, ca ati primit o tona de reclamatii, dar va spun si eu, ca SE CIRCULA FOARTE GREU in oras si nu numai!. de la fabrica coca`cola (sacadat) pana la semafoarele de langa metro (intrarea`n oradea) masinile “circula” (10 min stau, 2 min merg) bara`n bara. situatia e similara si pe centrura, de la aceleasi semafoare (langa metro), pana la magazinul praktiker, in nufarul. well, faci usor peste 2 ore intre alesd si oradea. va rog sa faceti tot ce va sta`n putinta ca lucrarile sa fie terminate la timp, iar pana atunci, ar fi bine dc ati pune politisti in intersectia de langa metro, mai bine decat cu semanfoare. iar pe termen lung, sa largiti drumul de la iesirea din oradea, catre cluj la 4 benzi, macar pana la limita zonei metropolitane.

    Răspunde
  • 48. paul b  |  august 2, 2008 at 1:04 am

    ma bucur ca ati alocat bani de la buget pt achizitia sitemului de plata a tichetelor de parcare prin telefonul mobil`:D astept aceeasi masura si la OTL pt biletele de calatorie. ma bucur de automatizarea macazelor la OTL, si nu inteleg dece si`au cumparat 5 dacii logan?!
    nu`i mult 7000 ron (aprox 2000 eur) pt un videoporiector? gasiti si la 1000 eur.
    pacat ca presa nu a prezentat/dezbatut bugetul. cam atata am eu de zis, ca`s adormit si nu mai ma pot concentra.

    revenind la site`ul primariei mai puteti adauga, dupa exemplul http://www.alesd-bihor.ro (primaria alesd) HOTARARILE CONSILIULUI LOCAL SI JUDETEAN, declaratiile de avere consilieri + primar…

    sper ca cititi ce`am scris aici, si nu`mi obosesc degetele pe degeaba`:P

    Răspunde
  • 49. paul b  |  august 2, 2008 at 1:13 am

    ultimul lucru: pe siteul` primariei, lipseste un document cu procesul verbal al comisiei pentru amenajarea malurilor Crişului Repede. link: http://www.oradea.ro/joomla/images/stories/proces%20verbal%20amenajare%20maluri(1).doc

    Răspunde
  • 50. paul b  |  august 5, 2008 at 12:50 am

    “Primaria Cluj Napoca a montat primul semafor “inteligent”: dotat cu senzori video, acesta isi va regla durata culorii verzi in functie de trafic. In zilele aglomerate, in functie de numarul de masini detectate la intrarea in intersectie faza verde va avea ca durata intre 15 si 50 de secunde, anunta Realitatea Tv. Aflat inca in perioada de probe, semaforul montat sambata, functioneaza deocamdata ca unul normal.
    In Cluj-Napoca vor fi instalate mai multe astfel de semafoare inteligente. In cadrul proiectului de management al traficului ele vor fi interconectate pentru realizarea sistemului “unda verde” pe axa est-vest a orasului.”

    Nu se poate si la noi in Oradea asa ceva?! Nu cred ca e chiar asa de mare investitia, puteti sa aflatii de la ei informatii/lnow-how ca sa creeati si in Oradea 2-3-4 axe de circulatie mai importante. Binenteles, prima data sa fie centrura…

    Răspunde
  • 51. ruska mariana  |  august 6, 2008 at 12:19 pm

    buna ziua -ma numesc ruska mariana sint din oradea. va rog sa ma scuzati ca nu stiu sa scriu bine pe calculator . apelez la dumneavoastra in speranta ca sinteti singurul om care ma puteti ajuta. sotul meu sufera de o boala rara numita purpura si nu are voie sa depuna efort fizic. a fost pensionat patru ani dar din cauza pensiei de foarte mici a renuntat . cu ajutorul familiei am luat un credit si am cumparat o masina cu care lucra ca taximetrist . dar din cauza problemei cu autorizatiei a devenit fara loc de munca si fara pensie / eu lucrez la o.t.l. avem un copil de opt an ,stam in chirie pentru ca nu am putut obtine credit din cauza salariului mic. din chirie trebuie sa ma mut pentru ca se vinde ,sotul nuare loc de munca ,rata la banca am ,si se apropie inceputul scoli. in data de patru septembrie vin la dumneavoastra in audienta in speranta gasirii unei soluti favorabile familiei mele simt ca sinteti un om simplu si corect ca si noi ,cu mult bun simt sanatate dumneavoasra si familiei

    Răspunde
  • 52. oradean  |  august 15, 2008 at 8:30 am

    Domnule primar, mai cititi acest blog?! Dati-ne macar un semn in scris, ca pana acum majoritatea lucrurilor care v-au fost semnalate aici si care tin in primul rand de masurile urgente de curatenie, atat de trambitate in campanie au ramas neaplicate.

    1. Tirurile parcate pe centura, Praktiker, selgros.

    2. Masina ‘reclama-vorbitoare’ cu targul de imbracaminte si incaltaminte, care exaspereaza toti oradenii. Nu stiu cine din primarie a autorizat o astfel de modalitate de ati face reclama, acum in secolul 21 cand comerciantii au de ales din atatea variante de a-si face reclama, la tv, internet, afise. Aceasta masina ‘zbiara’ de dimineata de la 8 pana seara la 22 pe strazile Oradiei si asa destul de poluate fonic de miile de autoturisme, sirene de salvare, etc. .

    Domnule primar, aceasta modalitate de ati face reclama era populara la sf. sec al 19-lea inc. sec 20 atunci cand sosea un circ in oras si optau pentru ’strigare’ si anuntarea verbala a cetatenilor, deoarece o mare parte din populatie era analfabeta sau semi analfabeta si nu putea citi afisele.

    VA IMPLORAM INTERZICETI ACEASTA MASINA RECLAMA CU MEGAFONUL.
    Daca va fi nevoie voi strange personal semnaturi impotriva acesteia!!

    3. Masinile care gonesc pe pietonala toata ziua. Stalpii hidraulici lipsind cu desevarsire.

    4. Prostituatele si oamenii strazii care sau cuibarit ilegal in caldirea fostului ROMA BAR de pe str. REPUBLICII NR. 59 IN PLIN CENTRUL ORADIEI SI INTR-O CLADIRE CU VALOARE ISTORICA vis-a-vis de liceul CFR. Cei care locuiesc in zona sunt exasperati de scandalurile pe care le fac. POLITIA nu face nimic, deoarece PROPRIETARUL cladirii, adica PRIMARIA ORADEA nu a facut nici o sesizare in acest sens. Nici macar nu au venit sa-i legitimeze!
    Oare primaria chiar nu are nevoie de o astfel de cladire?

    INCA MAI ASTEPTAM SA EXPERIMENTAM DIN SCHIMBAREA PROMISA, DEOARECE PANA ACUM NU SE INTREVEDE VREO TURNURA A LUCRURILOR!

    Răspunde
  • 53. Muntean Lucian  |  august 24, 2008 at 1:58 am

    As dori sa va pun o intrebare foarte simpla: unde atzi facut armata?

    Răspunde
  • 55. Rodica  |  septembrie 2, 2008 at 10:05 am

    Duminica seara, intorcandu-ma dintr-o scurta calatorie, nu mi-a venit sa-mi cred ochilor, una dintre problemele blocurilor din Centrul Civic, semaforul la trecerea de pietoni, S-A REZOLVAT! Cat de putin ne trebuie sa fim fericiti!!

    Răspunde
  • 56. 2 intrebari  |  septembrie 6, 2008 at 1:19 am

    1. Unde sunt inspectorii de mediu de pe strada Corneliu Coposu? Mizeria e ca la ea acasă. Atât pe trotuarele dinspre stradă cât şi pe aleile dintre blocuri. Iar coşurile de gunoi.. lipsesc cu desăvârşire de luni de zile (dacă nu chiar ani). Miroase a neimplicare.. din nou.
    2. De ce pasajul pietonal de sub Podul Decebal este inutilizabil? Trecerea de pietoni de deasupra e incomodă, încurcă circulaţia, ca să nu mai spun că pietonul are la dispoziţie poate 10 secunde să treacă strada. Asta în timp ce pasajul perfect utilizabil zace sub mormane de gunoi şi excremente. Tot ce trebuie să se facă este să igienizeze acel spaţiu şi să demonteze două semafoare.
    Ştiu că nu poţi schimba oraşul peste noapte. Dar când o problemă poate fi rezolvată doar cu o mătură şi un făraş, nu există scuze.
    Având în vedere că înainte de alegeri domnul Bolojan comunica intens cu cetăţenii şi mi-a răspuns de multe ori la întrebări, mă aştept să primesc şi de această dată un răspuns. Dar.. mă îndoiesc că îl voi primi.

    Răspunde
  • 57. paul  |  septembrie 6, 2008 at 1:20 am

    subscriu la faza cu interzicerea reclamelor vorbitoare! semnez dc trebe`.

    Răspunde
  • 58. paul  |  septembrie 6, 2008 at 1:24 am

    ar fi fain: la OTL, mijloace trans. in comun, sa poti sa trimiti sms la nr`ul… XXXX si sa iti platesti astfel biletul. iar la controlor ii arati celularul`. ca la parcari, dar taxarea sa se faca direct de pe cartela, abonament`, fara vouchere. ca`n praga. achizitia biletului de calatorie prin telefon.

    Răspunde
  • 59. meluska  |  septembrie 7, 2008 at 10:46 pm

    Buna seara Domnul Bolojan

    Cateva fotografii am postat pe blogul meu. Va invit sa va uitati la ele:

    http://meluska.wordpress.com/category/no-comment

    Stiu ca aveti foarte multe probleme de rezolvat, dar totusi va rog sa dati faceti un klick, poate “Impreuna relansam Oradea”.

    Răspunde
  • 60. meluska  |  septembrie 7, 2008 at 11:01 pm

    Pentru Rodica
    Ref. la semaforul din Centru Civic va pot spune ca, intr-o seara am trecut pe zebra pe lumina verde pentru pietoni…numai 3 masini au trecut pe rosu…

    Pentru Domnul Bolojan
    Am citit un articol interesant pe crisana.ro, Gând de alegător – Sesizări pentru primarul Oradiei este titlul articolului.

    Răspunde
  • 61. Rodica  |  septembrie 8, 2008 at 9:36 am

    Pentru meluska,
    Poti sa-ti inchipui ce era inainte!!!! Acuma macar poti sa mori cu ….dreptatea in mana,lol!Adevarul este ca am vazut si multi pietoni trecand pe rosu, gata gata sa fie calcati, lumea striga la ei sa se uite la semafor! Cred ca incet incet ne vm obisnui cu totii ca acolo exista semafor, oricum e foarte fain si nu se mai creaza blocari de trafic.

    Au mai ramas cele 5 statii de autobuz, antenele de telefonie mobila de pe blocuri si ….clopotele, ma refer la problemele zonei Centrul Civic.

    Răspunde
  • 62. Catalin  |  septembrie 10, 2008 at 3:35 pm

    Si problema clopotelelor de la Biserica Albastra unde trag zi de zi de 4-5 si Duminica de minim 10 ori la distanta de ~15m de geamuri ca si cumar ficlopotnita in casa?! Si la fel si difuzoarele in timpul slujbei…sunt date la un volum foarte mare de se aud in tot cartierul. Cand se face ceva si in prinvinta clopotelor din Oradea care trag in nestire incepand cu 7 dimineata zi de zi. Nu exista o singura zi in toata saptamana in care sa ne putem odihni din cauza zgomotului infernal produs de clopote. Inteleg ca e biserica, dar sa aiba respect pentru cetateni nu sa fim tratai cu indiferenta si nepasare. Se pot tine slujbe si fara clopote si difuzoare. Ajunge sa fie afisat un orar pe usa si lumea stie cand sa vina la biserica. Eventual sa traga doar cand este de fapt slujba, si anume Duminica si in zilele de sarbatoare mare, si atunci sa traga odata la inceputul si odata la sfarsitul slujbei, dar nu zi de zi de 4-5 ori incepand cu ora 7 dimineata si apoi continuand la ora 8:00, 8:05, 12:00, 12:05, 18:00. Avem si noi dreptul la liniste si odihna in propria casa chiar daca stam langa o biserica.

    Răspunde
  • 63. Orlando Balas  |  septembrie 10, 2008 at 10:44 pm

    @ meluska. Va rog sa o contactati pe doamna Maria Puican de la departamentul de Urbanism din primarie. I-am prezentat problema reclamelor care ii deranjeaza pe locatarii din Centrul Civic si ea va fi rezolvata de comun acord cu acestia.
    @ 2 intrebari: Pe strada Corneliu Coposu va fi completat “efectivul” de cosuri in zilele urmatoare. Va multumim ca ne-ati semnalat si pe aceasta cale problema curateniei din zona. Pasajul pietonal de sub Podul Decebal a fost curatat de mai multe ori in ultimele saptamani, va fi curatat probabil din nou si maine. Din pacate situatia pe care o reclamati, mizeria provocata de concetatenii nostri fara adapost, se reinstaleaza destul de repede. Situatia nu va fi rezolvata definitiv in viitorul apropiat, dar cautam totusi solutii. Poate ne ajutati cu propuneri fezabile.
    @ oradean. Noi cerem tot timpul politiei sa dea amenzi TIR-urilor parcate in zona Selgros. Poate ar trebui sa ceara si cetatenii mai insistent acest lucru – pe adresa politiei. In ceea ce priveste curatenia din zona acestor magazine, sper ca ati observat o schimbare.
    Publicitatea cu megafonul nu a fost niciodata legala. Ea nu este aprobata de primarie. Problemele ce tin de linistea publica nu pot fi sanctionate in mod direct de primarie. Sa speram ca aceste lucruri se vor schimba in viitorul apropiat.
    Situatia de pe pietonal se datoreaza complicitatii riveranilor, care au deblocat stalpii ce limitau accesul. Deci niste “oradeni de-ai nostri”, locatari din zona, au avut grija sa avem aceasta situatie. Ce sa le facem? Daca ii vedeti facand acest lucru, ne sesizati si semnati ca martor procesul verbal de contraventie?
    @ blinder. Se dau multe amenzi, inclusiv operatorilor de salubritate. Ne-am bucura sa ii putem constrange – prin amenzi, din pacate – pe mai multi oradeni certati cu ordinea sa nu mai arunce gunoaie. Cine insa are atata spirit civic sa isi asume “riscul” de a fi considerat un rau vecin? Va asteptam la primarie cu tolba plina de sesizari concrete. Primim zeci de sesizari concrete pe oradeacurata@yahoo.com si in cea mai mare parte le rezolvam. Va asteptam si pe dumneavoastra.
    @ Catalina. Sistemul de colectare selectiva va fi operabil, sa speram, de la anul. In acest moment Keviep nu are o statie corespunzatoare de reciclare la groapa “ecologica”. Colectarea selectiva ar fi acum o operatiune demna de cartea recordurilor: gunoaiele ar fi adunate selectiv si apoi ar fi aruncate din nou in aceeasi groapa. Sunteti, ca si subsemnatul, unul dintre miile de oradeni care isi doresc cat mai repede implementat un sistem de colectare selectiva si reciclare a deseurilor.
    Pentru sesizari privind salubritatea sau spatiile verzi, va rog sa trimiteti un mail la adresa oradeacurata@yahoo.com
    Va asteptam sa plantati copaci!

    Răspunde
  • 64. György Tőzser  |  septembrie 14, 2008 at 12:34 pm

    Domnule Primar,
    Iata-va functionar public cu un mandat si un juramant depus!…Mai sunt si altii,prin ministere,prin Parlament etc.
    Daca nu-i secret,scrieti-mi ce parere aveti Dvs. despre un functionar public care nu raspunde in termenul legal de 30 zile la solicitarea/memoriul/sesizarea oricarui cetatean? Nu-i simpla curiozitate. Dati-i un calificativ functionarului in cauza,chiar daca-i ceva legat de zoologie sau botanica.
    Multumesc anticipat.

    Răspunde
  • 65. in atentia domnului Orlando Balas  |  septembrie 23, 2008 at 11:35 am

    Domnule Balas, apreciem efortul sustinut pe care il depuneti la rezolvarea problemelor legate de ”ordine si disciplina” din Oradea, insa am observat o tendinta noua la dvs. si aceea de a gasi mai degraba scuze lamentabile decat sa oferiti solutii concrete.

    1. In ceea ce privesc tirurile parcate ilegal pe borsului, selgros, etc. am inteles din stirea de pe 7 Septembrie de la postul local TVS, ca citez din comunicatul transmis de purtatoarea de cuvant a primariei, doamna Chertes “din luna Iulie si pana in Septembrie au fost aplicate DE CATRE INSPECTORII DIN CADRUL DIRECTIEI DE CIRCULATIE DIN PMO, doar sapte amenzi contraventionale soferilor care au parcat ilegal in aceste zone”. Intelegem din aceasta stire ca nu numai Politia poate aplica amenzi in acest caz, ci si inspectorii din PMO. Daca este adevarat, puneti fratilor biciul pe ei si trimiteti-i pe teren. Cand aplici numai 7 amenzi in loc de 70 sau 700, normal ca nu sperii pe nimeni. Disciplina nemteasca ar trebui implementata si aici, altfel nu se va schimba nimic. De ce in Sibiu s-a putut face ordine? Si acolo lucreaza functionari romani, ca la Oradea, problema la noi este ca la noi nu exista o mana de fier care sa ii coordoneze si sa ii puna la respect.

    2. Stalpii hidrauliici nu au fost deblocati, au fost stricati, iar stalpii ficsi care stateau alaturi au fost smulsi de totului de la loc. Vreti sa imi spuneti ca nu se poate gasi o solutie pentru inlocuirea acestora? E mai simplu sa spuneti ca cineva i-a scos si gata. TREBUIE PUS osul la treaba si gasita o solutie, in loc de scuze.

    3. In legatura cu Roma Bar nu ati oferit nici o solutie. Intr-adevar dupa apelul locuitorilor de pe Republicii si de pe Titulescu, a venit Politia de mai multe ori sa ii scoata pe ”chiriasi” afara. Insa acestia seara s-au intors inapoi, nimeni de la Primarie necalcand pe aici sa puna niste lacate pe usi ca sa blocheze accesul acestora inapoi inauntru. SUNT CHIAR ASA DE SCUMPE NISTE LACATE?! Le platim noi, daca primaria nu are bani in buget pentru asa ceva. Asa ca Politia poate sa ii scoata afara de sute de ori daca primaria, care este PROPRIETARUL cladirii nu face nimic pentru a-si proteja bunurile. Tin sa va precizez ca in aceasta cladire, atat in curte cat si in curtea exterioara domneste o mizerie de nedescris, un miros fetid. Iar de cand a dat frigul acestia au inceput sa isi faca foc in mijlocul incaperilor, oricand poate izbucni un incendiu. Doamne fereste sa se intample una ca asta. Dar daca se va intampla, nu veti putea spune ca nu ati fost instiintati cu privire la ce se intampla cu aceasta cladirire.

    Este pacat ca o asemenea cladire este lasata in paragina cand ar fi nevoie de cladiri pentru gradinite, crese sau centre culturale. 200 de copii au ramas toamna asta pe dinafara la gradinitele de stat, pentru ca ”nu este loc”. Ar fi loc, insa unde nu exista interes…
    Nu ne intereseaza ce interese se joaca in privinta acestei cladiri, dorim doar sa traim civilizat. Avem oare prea mari pretentii pentru niste oameni care locuiesc in centrul unui oras ”european”?!

    Inca mai asteptam sa rasara soarele si in orasul nostru. Poate ca un om ca si dvs. il va ajuta sa o faca in cele din urma.

    Răspunde
  • 66. nea nelu  |  septembrie 28, 2008 at 7:06 pm

    d-le balas,locuiesc pe str. caprioarei,am facut sesizari si pe mandatul d-lui filip si groza,cred ca si d-nul bolojan cunoaste problema,situatia este insuportabila datorita sutelor de tiruri care tranziteaza de la gara oradea est spre cartierul nufarul,iar noi ,cetatenii care locuim pe aceasta strada suntem revoltati pt,ca primaria nu a luat nici o masura pt.restrictionarea circulatiei acestora,pt .ca ,numai cu indicatoare nu se respecta nimic,am vrea cum a fost si inainte ca accesul spre str.rampei sa fie limitat la o latime de max.2m,cum a fost si inainte si atunci ar fi cat de cat in limitele decente de locuit!

    Răspunde
  • 67. Alin Cristea  |  octombrie 10, 2008 at 8:24 am

    Verdeţurile de pe strada Patrioţilor

    http://rotundu.wordpress.com/2008/10/10/verdeturi-11

    Răspunde
  • 68. Alin Cristea  |  octombrie 12, 2008 at 4:06 pm

    Domnului primar, cu pasiune urbană (2)

    Ziua Oradiei pare a fi, nu-i aşa?, o zi potrivită pentru manifestarea publică a simpatiei pentru urbea în care trăim.

    Cu această ocazie lansez o nouă serie de imagini surprinse în oraşul nostru de pe Criş, cu titlul Oradea nefardată, pe care i-o dedic, din pasiune urbană, domnului primar.

    http://rotundu.wordpress.com

    Răspunde
  • 69. Andreea Ionescu  |  octombrie 22, 2008 at 11:09 am

    Felicitari petru castigarea alegerilor.

    Răspunde
  • 70. teofil s  |  octombrie 23, 2008 at 6:50 pm

    Cu părere de rău…

    Ca biciclist trecut în „rezervă” (de către un hoţ întreprinzător care mi-a subtilizat vehiculul chiar din scara blocului şi în ciuda lacătului), nu am avut vreun moment pretenţia ca problema pistelor special amenajate să fie prima pe lista noilor edili. Nici măcar nu aveam pretenţia să fie vreodată pe lista lor. Dar mi-aş fi dorit tare mult să nu se recurgă la acelaşi simulacru ca pe vremea fostului primar.
    http://recitirea.blogspot.com/2008/10/la-primrie-echip-nou-nravuri-vechi.html

    Răspunde
  • 71. alin  |  octombrie 24, 2008 at 11:22 am

    Nu stiu daca si voi observati ce observ eu. De cand a fost ales primar, gata cu posturile pe blog :( si cand ma gandesc la cate promisiuni ca totul va continua ca va fi o discutie continua…bla bla bla. Inteleg ca e foarte ocupat domnul primar dar din punctul meu de vedere, nu si-a respectat cuvantul si odata cu castigarea alegerilor si punerea in “functiune” nu s-a mai spus nimik pe aici. Dovada acest post din data de 20 iunie.

    Si eu v-am votat….

    Răspunde
  • 72. Sorina  |  octombrie 27, 2008 at 4:49 pm

    Spor la treaba si sper sa va respectati promisiunile facute in campania electorala.

    Răspunde
  • 73. paul  |  octombrie 30, 2008 at 11:38 am

    Aproape in fiecare zi, pe str.Republicii (pietonal/corso) sunt cativa cantareti. Inainte erau 2 chitaristi, ieri a mai fost inca un grup cu 2 violonisti si un chitarist. Lumea, in general le da bani, ca unor cersetori. In alte tari, din cate stiu acesti cantareti sunt platiti de catre autoritatile locale ca sa cante in zonele pietonale aglomerate si vizitate (pt turism/cultura, whatever). Nu stiu daca ei fac asta din placere, or ca sa se intretina, varianta “de dreapta” ar fi sa cante intr-un club cu muzica live, or in fata acestuia, platiti de catre club. Oricum, e placut ca atunci cand te plimbi pe republicii sa auzi cateva acorduri instrumentale.
    Asadar, sugestia mea pt primarie e ca sa va implicati astfel incat vara si primavara/toamna, cat timp e vreme frumoasa afara, sa fie cineva pe pietonala(…si in alte zone aglomerate daca considerati ca se poate si se merita: Vulturul Negru, P.ta Unirii), macar in orele de varf. Sunt destui cantareti, dar si elevi/studenti la Lic.de Arta/Fac.de Muzica.
    Va multumesc.

    Răspunde
  • 74. Herman Grigore  |  noiembrie 4, 2008 at 9:14 am

    Domnule primar,
    întrucât nu am încredere în subalternii dummeavoastră, cer ca toate dosarele care au obţinut anul acest ANL să fie publicate pe internet pentru a putea fi verificate de opinia publică. Cu alte cuvinte cer transparenţa. Va multumesc!

    Răspunde
  • 75. asistent Ilie Bolojan  |  noiembrie 5, 2008 at 1:02 pm

    @Herman Grigore: Dosarele solicitantilor ANL nu pot fi publicate integral intrucat contin informatii personale, insa lista completa cu punctajele obtinute este publicata pe site-ul Primariei, la Hotararile Consiliului Local pe anul 2008, luna octombrie.

    Răspunde
  • 76. Jan  |  noiembrie 11, 2008 at 11:39 am

    D-le primar, va rugam sa mai postati pe blog. Eu vreu sa ma plang de dezastrul de pe strada depoului, asa ceva nu se mai poate… cred ca strada a fost spara de 7 ori, acum intr-un final s-a asfaltat si au revenit sa sparga din nou pentru canale… orice explicatie tehnica ignora bunul simt al executantului. totusi cate miliarde de toarna in firmele acestea care lucreaza cu cativa muncitori necalificati?

    Răspunde
  • 77. Rodica  |  noiembrie 17, 2008 at 10:34 pm

    Buna seara tuturor,
    N-am mai trecut demult pe aici, dar vad ca…miscarea e destul de slaba! Nu stiu…atunci cand s-a pornit acest blog am avut sperante mari, toti.Am asteptat cu rabdare sa fie alegerile locale, acum imi inchipui ca le asteptam pe celelalte si ma simt si eu ca cetateanul turmentat, fara sa fi baut nimic! Am intrat sa fac un pic de haz de necaz, pentru ca imi propun sa nu ma enervez, sa nu trag niste…Dumnezei, de fiecare data cand incepe vacarmul la noi in zona. Am fugit cu sula in coaste si cu ochii pe ceas, timp de 30 de ani in fiecare dimineata, de luni pana sambata, cateodata si dumineca, la condica, si inainte pe la gradinita si scoala. Cine are copii stie cam cum a fost! Ei bine, acuma as avea chef sa savurez viata asta, sa fac ce vreau, nu sa-mi dea cineva desteptarea la 6.50 cu toaca si clopote timp de 10 minute!!! Domnule primar, va invit la mine, impreuna cu un sonometru, ca sa vedeti in ce hal isi bat joc de noi. Doamna Fernoaga de la Agentia de sanatate publica spune ca nu e problema de sanatate publica!!! Probabil n-a auzit de poluare fonica, sau de repercursiunile asupra sanatatii, a depasirii unor limite!
    Ok, dupa desteptarea asta incepe santierul, macaraua care scoate niste gaze… le urmaresc sa inchid repede geamul, nu va spun cum a fost in vara! Drujbe, gaterul, salvari, pompieri, masini reclame …in fine. Cand ai zice ca se incheie ziua de lucru, oamenii incep sa-si taie lemne de foc, cu drujba,lol! E o nebunie, zona asta are un ecou groaznic, vara cand latra cainii noaptea (si din aceea sunt cu zecile in Cetate) ii speriu batand din palme…de la etajul 10! Si cand ai zice ca o sa fie ok…apare circul!!! E UN INTREG CIRC zona asta! Acuma chermeze din astea populare, concerte, etc le suportam nu e problema, dar se cam aduna toate. Dumineca ai zice ca in sfarsit o sa ai o zi cum iti doresti, dar NU… pe langa clopotzitul din ora in ora, se da drumul la statiile de amplificare, sunt sigura ca nu e legal, si de fapt legea trebuie sa fie una pentru toti! Daca eu mi-as pune statii in geam, sa asculte toata lumea muzica mea preferata?? ( nu sunt manele,lol) Ar veni politia la usa mea? Probabil cand o sa ajung la limita suportabilitatii am s-o fac si pe asta, dar as prefera sa se sesizeze din oficiu cei platiti pentru asa ceva. Si vorba cuiva de mai sus, nu sa amendeze cantaretii de pe Corso, care chiar dau culoare (ca tot l-au facut asa cenusiu)si o nota de inedit centrului. Nu vreau sa mi se intepreteze aiurea cele scrise, sunt si eu ca majoritatea, ortodoxa, dar totul a degenerat in mod penibil si as cere un minim de bun simt (ce sa spun ca l-am vazut pe unul din angajatii bisericii cum gonea cu picioare in fund un copil cersetor!!!) Va doresc numai bine, intr-un oras curat si primitor!

    Răspunde
  • 78. Catalin  |  noiembrie 19, 2008 at 7:26 pm

    Va rog din suflet sa faceti ceva si in legatura cu zgomotele infernale produse de clopotele si difuzoarele de la biserici zi de zi. Langa Biserica Albastra din Rogerius suntem nevoiti sa ascultam de 7-8 ori zilnic cum trag clopotele la noi in cap, incepand cu 6:55 dimineata, iar in timpul slujbelor difuzoarele sunt date la un volum exagerat de mare, incat se aud in tot cartierul. Daca s-a dat lege care interzice nuntile in oras dupa ora 12 noaptea, cred ca se poate da si o lege care sa mai limiteze tragerea clopotelor in prostie de catre preoti. Nu inteleg pentru ce trag clopotele zi de zi, cand nici macar nu este cineva la slujba in biserica. Nu vezi asa ceva in alte orase din tara iar daca acolo se poate inseamna ca si aici este posibil.

    Răspunde
  • 79. Rodica  |  noiembrie 21, 2008 at 11:59 am

    http://www.petitieonline.ro/petitie-p64420041.html
    Pentru Catalin,
    Sa stii ca e un fenomen generalizat, se intampla in toata tara, tocmai de aceea ar trebui sa semneze petitia cat mai multi, sa li se dea ordin de sus sa inceteze cu procedurile astea ilegale, de fapt. Iti scriu randurile astea in dangat de clopote,lol ca…Azi e zi de sarbatoare….ziua cand noi voiosii pionieri….mi-am adus aminte de un cantec pioneresc, ca sa vezi ce scoate din mine…!!!

    Răspunde
  • 80. Catalin  |  noiembrie 23, 2008 at 1:31 pm

    @Rodica.
    Am semnat deja petitia respectiva acum mai mult timp. De cate semnaturi este nevoie pentru a fi ascultati? Am facut deja 2 plangeri la primarie si la Sanepid, au fost imbunatatiri un timp, dar a luat-o de la capat dupa cateva luni fara nici o sinchiseala. Oricum voi face plangeri in continuare si cred ca ar trebui s faca toti cei care sunt in aceiasi situatie, ca doar asa ne facem auziti.

    Răspunde
  • 81. madamanu  |  ianuarie 24, 2009 at 6:03 am

    Ma bucur sa vad ca primarul orasului meu natal are un blog. Un inceput al tehnologiei utilizate. Sper ca se va dezvolta si voi putea citi mai multe noutati de la primarii din Oradea de la 3000 km departare. Respect!

    Răspunde
  • 82. Tudor Popa  |  februarie 9, 2009 at 1:25 pm

    Din pacate dupa depunerea juramantuli ca primar nu am vazut nici un fel de activitate pe blogul dumneavoastra. DE CE? A fost oare doar un blog cu scop electoral. Acum ca sunteti primar nu mai aveti timp pentru blog??????????

    Răspunde
  • 83. Anonymus Varadiensis  |  aprilie 2, 2009 at 2:40 pm

    Domnule primar, intelegem ca sunteti foarte ocupat, e mult de lucru in Primarie, dar va rugam din suflet, reveniti si pe blog! Oradenii vor sa afle de la Dvs cum se rezolva problemele lor. Fiti primar si pentru oradeni, nu doar pentru cei din PRimarie!

    Răspunde

Leave a Comment

Required

Required, hidden

Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Pagini

Blogroll

Meta

comentarii recente

Blog Stats

 

iunie 2008
L M Mi J V S D
« Mai   Apr »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Arhivă